marți, 13 mai 2008

Melodia cu care m-am trezit.

O sa va capiez cu melodiile cu care m-am trezit. In majoritatea diminetilor ma scol cu o piesa in cap si daca am ghinion, ma obsedeaza toata ziua. Nu e usor, pentru ca uneori sunt melodii tampite rau. Odata m-am trezit cu coloana sonora din "Cei 3 purcelusi". Nu stiu de unde-mi vin, nu neaparat pentru ca le ascult in ziua precedenta.
Azi e una d'aia care-mi place. Cu siguranta n-o sa va stresez zilnic, pentru ca de multe ori, o uit inainte sa ajung in fata calculatorului, sau mai rau.... o am in cap, dar nu reusesc s-o identific, sau nu ii gasesc clip pe youtube...
Am mai pus eu la status chestii d'astea, dar acum o sa le pun pe blog pentru ca vreau sa le tin intr-o arhiva. E interesant sa te gandesti peste ani ce melodii ascultai in trecut. E ca atunci cand auzi o melodie din tinerete si-ti trec prin fata ochilor amintiri din vremurile alea.

Serj Tankian - Baby

Niciun comentariu: