duminică, 29 iunie 2008

Melodia cu care m-am terzit

Spre surprinderea mea, si ieri si azi, contrar obiceiurilor din week-end, am deschis ochii cu cate o piesa in cap. Astazi am avut in cap un vers... "Why'd you have to go and let it die?"... pe care l-am identificat repede ca fiind de la Foo Fighters. Asta e trupa facuta de Dave Grohl, fostul baterist de la Nirvana. Este una dintre cele mai de succes reprofilari ale unui muzician. Ca si Phil Colins, care din baterist la Genesis a devenit un celebru vocal, si Dave Grohl are un mare succes ca si chitarist si vocal, desi toata lumea se astepta ca dupa Nirvana sa continue tot ca tobosar. Multe piese Foo Fighters sunt facute de el inca de pe vremea Nirvanei, dar le-a tinut ascunse atunci, pentru ca oricum ar fi fost eclipsat de Kurt Cobain.
Ocazional, el mai batea la tobe si pentru Queens Of The Stone Age. Un moment amuzant cu el dintr-un concert... aici.

Piesa cu care m-am trezit se numeste "Let it die" si e de pe ultimul album Foo Fighters din 2007.

Niciun comentariu: