joi, 17 iulie 2008

Cineva ma sustine



L-am aranjat pe micut. Cel putin provizoriu... I-am dat un avertisment. Si lui si celor care l-au pus acolo. I-am pus o cagula pe ochii aia beliti si mesajul... "Temeti-va... ca si eu ma tem!". Nu-i sta prea bina, ca idiotul are capul si urechile ascutite. L-am aranjat ieri, iar cand am venit de la fotbal pe la 12 noaptea, era demascat si cagula aruncata pe jos. Pun pariu ca tatal copilului a facut o criza de nervi! Ar trebui sa trateze cu lejeritate acest gest, altfel, daca se agita, s-ar putea sa afecteze psihicul micutului cu ochelari.
Surprinzator pentru mine a fost ca dimineata cand am coborat, scarnavia era mascata din nou! Si mesajul il avea in brate. M-am gandit ca intre ora 0 si ora 7 dimineata nu umbla niciun copil pe scara, nu se duc la scoala, nu se trezesc devreme. Deci cineva cel putin la fel de matur ca mine... o, da, matur!... a remascat scarba, ca nu-i mai pronunt numele.
Nu ma mandresc cu ce am facut, stiu ca multi zic ca n-am deloc minte la cei aproape 30 de ani! O... dar va asigur ca mai sunt destui ca mine, care la varsta asta inca iau atitudine! Inca sufera si se ambitioneaza cand sunt infranti la FIFA! Pentru ca despre asta e vorba, despre atitudine! Tre sa-ti clocoteasca sangele in vene si sa nu te lasi calcat in picioare, mai ales de un maruntis!
Nu vreau sa-mi infrang frica, nu vreau sa ma obisnuiesc cu ei... o sa lupt in continuare!

8 comentarii:

Alex spunea...

si eu te sustin...doamne, e teribil monstrul ala.
si nu trebuie sa faci problema ta cunoscuta pe scara pt ca nu te vor lua in serios ignorantii. poate iti vor trimite si niste gealatiin alb la usa cu o seringa cu valium. totul trebuie facut cu discretie si eficient!

Radu spunea...

bre, voi sunteti psihopati, clar... cum naiba sa va fie frica de un pitic de lut? grow up, people!!!

Anonim spunea...

In acest articol s-a vorbit si despre mine si Ciocanel. Ati remarcat? Moarte piticului odios!

Anonim spunea...

da ia-l ma si arunca-l de pe balcon. cu putin noroc, nu te arunca el pe tine si il faci tandari pe ochios.

DeModaVeche spunea...

Da... la Ciocanel si la tine m-am gandit cu FIFA :)))
Cred totusi c-o sa-l rapesc intr-o seara si-l bag la portbagaj.

Anonim spunea...

eu zic sa te gandesti bine inainte sa faci asta. s-ar putea sa-l superi pe zeul piticilor si sa te bantuie noaptea ...

... e vorba de Florentin Petre.

Anonim spunea...

Eu nu cred ca a fost pus ca sa te sperie. Eu cred ca e de la interventii si pazeste un demnitar sau, mai rau, o pitipoanca de demnitar. De-aia cu Vertu, Rolex, Hermes, Herpes si dracu' mai stie ce alte marci de fite

DeModaVeche spunea...

Pazeste pe ma-sa! Hai,ma, ce dracu... nu te uiti la el?! Pe cine mai poate asta intimida, afara de mine? Iar eu nu ma bag la pitipoanece... Cel putin asa cred.