marți, 15 iulie 2008

Ultimatum pentru noul meu vecin

E clar... vecinii mei au luat-o razna! Nu mai mai inteleg deloc cu ei. Gamalie scoate casetefonul pe balcon si da la maxim manele d'alea obosite de acum 5 ani, frati-su imi arunca o sticla plina pe masina, toti mananca seminte si fumeaza la scara, altii isi tin pungile de gunoi la usa, ca sa aflu eu daca au mancat peste sau pepene, iar femeia de servici n-a mai dat pe la noi de vreo 2 saptamani. S-o fi saturat si ea, si-o fi luat lumea-n cap, eu as fi facut la fel. Un tanar penelist, membru in organizatia asta de la noi, care cica milita pentru curatenie, a lipit peste tot stickere permanente cu pnl.
Scara blocului unde stau este o mizerie! Oamenii seriosi, ca sunt si d'astia, au abandonat lupta. Cocalarii s-au facut mari si nu te mai intelegi cu ei, asa ca am tot zis sa ma apuc eu de ei, dar nu-mi place deloc sa ma stie vecinii ca fac scandal. Asa ca am tot tacut... sa vedem pana cand.
Picatura ca mi-a umplut paharul cu amaraciune a aparut ieri. Am urcat pe scara si l-a parter, in stanga, ce sa vezi...
Un pitic! Sa moara ma-sa! Un pitic, frate! Un nenorocit de pitic mic, mic, mic... M-am cacat pe mine de frica! V-am zis aici despre fobia mea.
Binenteles, dupa ce l-am injurat si pe el si pe stapan si pe... Poate o fi al unui copil? Poate nu-l lasa ma-sa cu el in casa, poate il duce la curte... Pe dracu! Au trecut 24 de ore si piticul e neclintit. Dimineata, am aruncat in fuga o ocheada! Lua-o-as pe Alba ca Zapada... tot acolo era. Tot asa infiorator ma privea. M-am oprit si m-am furisat atent langa el. Are o tona, frate!!! Nu l-am putut clinti din loc! Am fugit repede, hotarat sa-i mai dau 24 de ore. Apoi iau masuri. Nu stiu ce fac, vad eu, scot cureaua la el, il dau cu crema, tre sa-i fac ceva, daca vreau sa mai am trai pe scara. Cand eram mic si murea cineva, luni de zile urcam pe scara cu frica. Abia imi trecuse, nu mai vreau sa ma tem in propria-mi casa.
Imi pare rau pentru copiii de pa parter, probabil ca al unuia dintre ei e scarnavia, dar ii dau 24 de ore sa dispara. Maine va spun ce masuri am luat! Sper sa nu ramana socat copilul ala mic cu ochelari!

5 comentarii:

DeModaVeche spunea...

Aveti cumva idei, cum as putea sa scap de el... sau sa-l pe pedepsesc, pe el sau pe stapan?
Dar fara sa sufere prea mult copilul ala mic cu ochelari? Mi-e teama, ca din prea mult zel, sa nu fac vreuna nesarata... de ramanae traumatizat ala mic.
Sau poate cineva sa faca treaba asta murdar in locul meu? Sa nu ma mai apropii de el...

Alex spunea...

frate, eu ma detasez de cei care vor comenta si se vor considera isteti. te inteleg perfect pt ca stii fobia mea de clovni de era sa il bat pe unul in carfur.
eu zic sa arunci o punga mare pe el. sau o cuvertura. poate se sufoca si moare. si lasi si un bilet ceva in genul: 'azi o cuvertura, maine un lintoliu'...nu stiu...
sau da-i vopsea peste fatza aia malefica si gata...

Ciciocle spunea...

hahaha... pe langa faptul ca e pitic, mai e si imbracat in ros-albastru... zici ca a fost pus acolo special pentru tine. cred ca re o dedicatie scrisa pe fund, ia sa verifici.

si iti zic eu cum sa scapi de el: iti pui niste dopuri mari de vata in urechi, iei un ciocan si il spargi! n-o sa se auda nici un zgomot, ga-ran-tat!

DeModaVeche spunea...

Ma, copiii... nu e chiar asa de simplu! Ganditi-va cum ar fi, in momentul dupa lovirea cu tarnacopul. sa iasa nea Doru cu ala mic cu ochelari de mana! Ce s-ar alege din reputatia mea? Cum as mai fi privit pe scara de copiii?! Am si eu o prestanta in fata lor...
Cred ca ar trebui sa lupt cu armele lor!

Alex spunea...

poti incerca sa le pui o macheta cu baba cloantza. sau sa inchiriezi apartamentul unui belgian...