marți, 5 august 2008

Am doar 18 ani

Am doar 18 ani... Ce ironic! Sa ma trezesc eu, acum cand fac 30, cu piesa asta in cap! E adevarat, e un pic de frustrare ca tre sa implinesc varsta asta, unii cica frumoasa... dar nu toate varstele sunt frumoase?! Cu cat se apropie ziua, pe care o vad ca un prag al vietii, cu atat ma napadesc amintirile, dovada si povestea asta cu "doar un alt capat de drum". Pana la partea a doua, simteam nevoia sa ma destainui... Pragul asta de 30 e foarte important din punct de vedere psihic. Nu e mare smecherie fizic, ca mi se pare ca ma tin bine, vorba aia, inca mai pot sa fac 50 de flotari daca ma chinui si inca mai pot purta o discutie cu pustani de 18 ani, fara sa ma simt superior. Dar ma gandesc ca, pentru mine, in general un tip cu aspiratii si ambitii mari, ar trebui sa fie "doar un alt capat de drum". Pai ma gandesc ca pana acum, afara de a-mi trai destul de intens viata, n-am prea facut mare lucru. N-am nimic al meu... doar o cocina de apartament de la parinti. Altceva nimic, nici telefon, nici masina, nici macar bani de concediu. Am acelasi servici de cacat... de 6 ani, frate! De 6 ani ma ocup cu aceleasi cacaturi de 2 bani, fara sa avansez nicicum. Incet-incet ajung exact ca tipul de om pe care il urasc... Ala cu acelasi servici de ani de zile, cu un salariu de cacao, care dupa 10 ore de munca, se duce acasa la nevasta si copii si nu se gandeste decat cum sa plateasca ratele la banca. Asa ca m-am hotarat ca 30-ul asta sa fie un moment important. Voi renunta la locul asta de munca, poate vand apartamentul, poate ma duc dracu in alta tara, poate renunt la stadioane, desi asta m-ar distruge complet ca individ nesubjugat de societate. Deci tre sa fac o schimbare majora, aniversarea asta va fi "doar un alt capat de drum". Voi incerca altul, ca altfel ma usuc!



Nu-mi palce Vama Veche, nu-mi palce Chirila, dar melodia asta are un farmec aparte, mai ales ca il vad jucand in clip, pe Razvan de la H8, un baiat cu care mi-am inceput viata de rocker printre taranii de la noi din oras.
Asa... deci va astept sambata sa bem una mica... pe toata lumea, fara exceptie, fara invitatii!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Ce articol...e clar...tre sa-ti umplem curtea de pitici de gradina "sa-ti vina mintea la cap"!

DeModaVeche spunea...

Bai, scarbele alea nici in gluma nu sunt bune. Bine... daca aduce Giovanni pusca, mai discutam ;)

Alex spunea...

am fost la un pas sa o dau pe un post d-ala lacrimogen, dar avem timp la spritz, sambata.
asa ca iti spun ca la minte tot 18 ani ai, asa ca majoritatea alora de vom fi acolo. ok, doar Ingy are cam 12 ani la minte. :)))
ti-e cam teama ca iti aducem pitici, nu?:D

Anonim spunea...

Vorba cantecului, "groove is in the heart"! :)

DeModaVeche spunea...

Va si cred in stare sa-mi faceti d'astea funny, cu cadouri cu pitici sau in loc de clovn, pe Mirel Radoi. Mai bine puneti mana de la mana si-l aduceti pe Florentin Petre, ii gelati creasta si-l rugati sa-si lase si cioc, sa fie mai funny.

DeModaVeche spunea...

VOrba cantecului, a? Mai bine lasa... Circula pe vremuri videoclipul acestui cantec, ce dureri de cap imi mai dadea!..

http://www.youtube.com/watch?v=mKTCW4oxS6I

vyanna spunea...

ma si miram, cum dracu sa se trezeasca acest domn, cu aceasta melodie in cap si sa nu specifice "nu-mi place Vama Veche, nu-mi place Chrila"?????.. dar m-am linistit pe final, am rasuflat usurata si mi-am zis.."vai, e chiar el.. nu s-a schimbat nicicum prpaditul".. Eu nu vin la bere cand m-ai invitat, dar trebuie sa-mi promiti ca data viitoare cand vei veni sa pescuiesti in orasul MEU, pe teritoriul MEU la o adica, imi dai voie sa-ti fac un mic cadou si sa te plimb cu barca.. da?

DeModaVeche spunea...

Ok... tu dai la vasle, iar eu tin umbrela!

Alex spunea...

Viana, esti fata baronului local?

vyanna spunea...

vezi ca e cu motor.. ne plimbam boiereste.. mwhahahah

Anonim spunea...

ah.. ce rau imi pare ca vad abia acum articolul asta... ce sa zic.. la multi ani!!![ cu intarziere... oricum nu stiam cand e ziua ta :p] si la mai multe articole pe blog, sa scapi de pitici... si.. poate ne vedem si prin peluza la Dinamo :p

DeModaVeche spunea...

Mersi, Panda! Nu e cu intarziere, ca de fapt pe 12 e ziua oficiala. :D
Inca o data... toata lumea e invitata maine la mine la curte, nu asteptati invitatii personale, e deschis pt oricine ma cunoaste!

Anonim spunea...

Pentru multi 30 de ani e o borna importanta pe autostrada vietii. De fapt daca stau bine sa ma gindesc unii au autostrada, altii drum national, altii drum forestier. Depinde cum si in ce mod isi planifica (sau nu) si isi traiesc viata. Dar sa revenim la Km 30. E o virsta la care poti sa faci un prim bilant a ceea ce ai facut realizat pina acum. Sa vezi ce ti-ai propus sa faci si cit ai facut... Sa subliniez: Ce ti-ai propus TU sa faci... De multe ori ne ia valul si uitam ca atunci cind eram pici de gradinita ne doream (visam) la anumite lucruri materiale (masini, avioane, rabe, basculante), la ce ne vom face cind vom deveni adulti( ca o paranteaza: la intrebarea ce vrei sa te faci cind vei fi mare? frate-miu a raspuns: "sofer de director" ;)) , etc... Intre timp insa crestem, ne maturizam (sau nu) si ne lasam influentati din ce in ce mai mult de ceea ce vedem in jurul nostru. Ia uite ce masina si-a luat ionescu, hai sa facem si noi la fel ca el... si ne luam si noi o mashina... ia uite ca popescu a fost in concediu la Poplaca.. hai sa mergem si noi sa vedem cum e... Multi ne traim viata dupa ce zice si ce face lumea. Si daca nu aveam sau nu facem ce face lumea incepem sa ne consideram ratati, ne-buni de nimic, uzati, marginalizati. Uitam ca de fapt noua nu ne place sa conducem sau sa ne prajim la soare. Noua ne placem sa mergem cu trenu si sa urcam pe munte. Exista foarte multe feluri de a rata, de a fi ratat. Dar in nici un caz atunci cind lumea te judeca prin alte valori decit cele la care ai aderat tu. Sau atunci cind tu te judeci prin ce e lumea si ce face ea. Trebuie sa fim unici si sa ne urmam visele... Visati dragilor visati.. si apoi ginditi-va cite putin in fiecare zi la visele voastre.. subconstientul o sa inceapa sa lucreze si visele sa devina realitate.. uneori sub forme nebanuite.
30 e o virsta frumoasa.. mai ales la barbatii neinsurati ;)) e clipa in care incepi sa vezi barbatul din tine mai mult decit adolescentul pe care-l tot cresti de la 18 ani... hai e timpul sa ne maturizam in anumite privinte si sa copilarim in altele.. "anumite privinte si altele" privesc pe fiecare personal.

Enjoy life! It's so short!