joi, 23 octombrie 2008

Cu vrabia la nas...

.

Hai ca am facut-o si pe asta! De ce? De amuzament... sa-mi amuz pretenii. Si chiar am reusit! Ma simt ca un clovn, dar e bine! Nu stiu daca exista clovni cu mustata, dar m-am gandit eu ca le-am facut pe toate la capitolul "imagine"... tot felul de freze (da, chiar am avut... chica, bros, plete, dungi, vopseli, ba chiar si un cacat de creasta pentru o zi, am avut perciuni sjm3k3r3sti, cioc clasic si cioc a la Beckham, cercei, in urechi, sprancene, tatuaje si alte d'astea (si toate pe vremurile cand te scuipa lumea pe strada pentru astea, nu acum cand sunt doar pt cocalari)... dar la mustata nu m-am gandit niciodata.
Mi-a venit ideea uitandu-ma la poza de la revelionul retro si am zis ca ar fi tare amuzant daca mi-as lasa mustata. Vrabie... cum mi-au zis baietii de la fotbal aseara! Binenteles ca toata lumea zice ca nu sunt sanatos si ca m-am tampit! Dar ce bine e... Ce bine e sa mai faci cate-o nesarata d'asta, sa iesi din tipare, sa te simti in centrul atentiei. La dracu cu rutina!
Asa ca, cel putin pentru 24 de ore o sa port vrabie. Colegul meu, domnul Tutu, si el purtator de vrabie de vreo 40 de ani, mi-a zis cand m-a vazut... "In sfarsit ai intrat si tu in randul barbatilor bine!" Daca si mama a lesinat de ras aseara la 11 cand am fos pe la ea, desi era trezita din somn! Si mama e femeie serioasa!
Intr-o deplasare la Constanta, anul trecut parca, baietii se vorbisera sa-si lase mustata, cu ocazia aia. Eram vreo 20 de insi, dar n-am reusit sa ne "sincronizam"... ar fi fost de vis... huliganii cu mustata! Cheliosi si mustaciosi! Asta mi-ar fi placut enorm... sa ne strangem mai multi cu o anumita ocazie si sa ne lasam mustati... Ca soferii de taxi din Lisabona!
O sa-mi fie cam greu azi prin oras, sper sa nu fac prea multe drumuri, ca n-am chef sa lesine lumea de ras pe strada, dar daca se intampla, am pregatit si raspunsul... Trebuie sa filmez o reclama la lapte! Hmmm... sau la bere?


11 comentarii:

Anonim spunea...

in contextul postului precedent, in tarile romane din evul mediu mustata era semn strasnic de barbatie.
oricum, e o schimbare...dar n-ai sange in k_ _ a_ e daca tu lasi mustata doar sub nas. :D

Anonim spunea...

*erata: "nu" in loc de "tu"

DeModaVeche spunea...

Dar unde sa mai las, ma? Sub buza, ca tine? Ati stricat si mustatile astea... acum vi le lasati sub buza de jos!

Semn de barbatie zici, a? Mi s-a parut mie ca m-am trezit mai "capabil" azi dimineata!

Anonim spunea...

sa iti lasi pe modelul Fuhrer :D

Anonim spunea...

Felicitari, Bob!
"Mi s-a parut mie ca m-am trezit mai "capabil" azi dimineata!" ... ai incercat si "bianco-rossi ole!" ? daca da, spune-mi daca nu ti s-a parut belea.

DeModaVeche spunea...

Dar ce calificative proaste a primit articolul... se pare ca e nu chiar asa cum credeam. Eram ferm convins ca am farmec si cu vrabia la nas! "Pasarica"... cum i-a zis Zicu :)))

Ingy... ca tot ziceai faza aia cu "e greu cu becali".... i-auzi ce zice azi Vasile Cucu in gsp... "e greu cu cainii". Ce face omul, face si maimuta.

Si uite si treaba cu Stela Popescu :D
http://img517.imageshack.us/img517/973/stelapopescuis9.jpg

Anonim spunea...

Minunat! Ca tractoristii!!! :))))
Credeam ca-i metaforic titlul, dar, ca de obicei in povestirile tale, elementul surpriza nu lipseste! De-aia am si dat 5 stelute, pentru originalitate... as usual! Nu ca uraciosii ce-or dat note mici... caz tipic de invidie de valoare!:))

Amenda aia chiar asa o fost scrisa? De catre insusi organul autorizat? :D

DeModaVeche spunea...

Da... organul a scris aia cu pi.da:D Stelei Popescu... Lipsa de inspiratie

Tocmai mi-am dat mustata jos... a fost suficient. Oricum , o experienta pe cinste!

Anonim spunea...

felicitari...acu ai primit viza pt Suedia.....temporara oricum...vezi ce iti mai trece prin cap....:P

Anonim spunea...

Acum s-a incarcat aia cu Stela Popescu, aduca cu mine :P
Hahahaha

Cat despte mustata, inteligenta hotarare ai avut sa o dai jos :D

Iti statea bine, dar totusi. Ce sa cauti tu in "randul barbatilor" ?


p.s Data viitoare iti sugerez o mustata adevarata nu asta crescuta 4 zile (sau cat a durat) :))

pss Goooool Dinamo :P

Anonim spunea...

sa ceri si tu azil politic.