marți, 28 octombrie 2008

Intanire inedita cu o vedeta de calibru - partea I

.

O sa va relatez o intamplare foarte adevarata, la care am luat parte eu, George si Mau, cand eram noi mai tinerei (mai mult ei) si mai frumosi (mai mult eu). O intalnire cu o vedeta, ba chiar o zi intreaga petrecuta cu o celebra vedeta de atunci, dar si de acum.
Prin 2000, cand ne faceam de lucru cu trupa noastra, am cunoscut un tip palestinian, doctor pe la noi pe aici, doctor d’ala de piei si boli venerice… dermatolog. Bashar il chema. Omul avea parintii in Kuweit si o ducea destul de bine la Bucuresti, dispunea de un apartament in Drumu Taberei si de un calculator performant. Asa, ca la una din apritiile noastre intr-un club obscur din Bucuresti, omul ne-a invitat la el in casa sa tragem o piesa pe calculatorul lui. Noi nu dispuneam de o tehnica minima pentru a trage o piesa, asa ca am fost incantati de propunere, mai ales ca omul nu ne cerea nimic. Era genul de baiat foarte de treaba, care ar fi ajutat pe toata lumea, cu orice, astfel ca parea in ochii versatilor… doar un prost.

Coboram la el la bloc din batrana Alfa a lui George, eu cu el si cu Mau, cu chitarile, entuziasmati ca era prima ora cand trageam ceva. Ne simteam ca la un studio, chiar daca aveam doar un calculator cu Fruity Loops si Vegas pe el si doua chitari. Bashar ne astepta la scara. L-am vazut ca se cam codea si ma gandeam c-or fi venit parintii lui si nu stie cum sa ne spuna. Ne-a zis intr-un tarziu ca mai e cineva la el, dar ca nu e nicio problema putem urca si sa ne apucam, dar sa o lasam mai incet, sa nu se supere ea. Hopa, zic… ia uite ce bagabont e palestinianul… a si combinat vreo romanca la el. Intram in apartamen si ne baga repede in dormitorul lui, ne face semne rapide sa ne asezam si sa ne vedem de treaba, dar cand da sa inchida usa, se aude un strigat infiorator, de animal flamand…
-Bashaaar! Bashaaar… n-ai luat panie, ma, in pula mea?!
Am betit toti trei ochii si ne uitam unul la altul, incercand sa ghicim de unde ne era cunoscut strigatul asta de lupta. Bashar se taiase! I se idoisera un pic genunchii si ochii aproape ca-i iesisera prin lentilele groase ale ochelarilor, dar n-au avut loc de rame. Ne face semne pe muteste sa ne asezam si sa tacem, in timp ce se retragea cocosat, cu spatele, prin usa intredeschisa.
-Cine-i, ma, acolo? Pe cine ai bagat in dormitor?… urla animalul!
Am intepenit toti trei. Cine dracu o fi? Ma-sa? Soacra-sa? Proprietara? Stapana lui? Animalul lui de casa? Usa se deschide violent si se izbeste de perete, iar in prag umple tot golul lasat de usa, o blonda! Nikita! Celebra Nikita de la televizor! Am ramas ca priponiti de leustean…
-Ia uite ce baieti draguti! Ce-i ascunzi, ma, asa, de mine?… zice ea, zambind larg si de undeva de sus.

Era in pantaloni scuriti, blugi d’aia taiati franjuri la genunchi, ciorapi albi si un tricou xxxl pe ea, alb si labartat. Fara sutien pe dedesubt. Il trimite pe Bashar dupa paine si ne ia la intrebari… cine suntem, ce vrem, ce facem, cum facem si de ce. Ca si ea canta… Ba chiar a scos si un cd demo cu care o sa mearga la toate casele de productie, sa negocieze, sa se bata intre ele pentru semnatura ei.
-Stati ca vi-l arat imediat!
Si iese din camera vartej si se intoarce intr-o clipa cu un cd bine impachetat, pe care mi-l da sa-l bag in calculator. Erau 3 piese… le-am ascultat cuminti toti 3, prefacandu-ne interesati, in timp ce ea mijea un zambet multumit. Ii stiti voi zambetul, e imposibil…
-A? Cum e? Nu e misto?.. “Oare… cand o sa ma ridic… oare? Na na na…” Ce zici am voce?
Inganam toti afirmativ, ba chiar se nimenise, dracia dracului, ca piesa pe care vroiam s-o tragem noi sa fie tot ceva cu “oare”… Lacrimi in iarba.
-Uite, Bashare… Si la baieti le place piesele si ei chiar se pricep, nu? Au si ei una la fel cu “oare”. Asta in timp ce nefericitul palestinian, venise cu painea si ii pregatea masa.
-Hai, ca va las sa lucrati baieti. Eu ma duc sa ma pregatesc, ca am treaba, diseara apar la “Acasa” , la “de 3 ori femeie”, sa-mi lansez melodiile. Sa va uitati, da? Sa ma vedeti… Am o surpriza, nimeni nu se asteapta… o sa apar in rochie pentru prima oara! Ha ha...

Si dispare pe usa, in timp ce noi ramanem muti si zambeam politicos, admirandu-i picioarele necioplite, ce vor fi adapostite de rochia de diseara. Binenteles ca in momentul cand s-a inchis usa am bufnit toti in ras, dar pe infundate, sa nu ne auda dracu matracuca, sa ne-o punem in cap.
-Mamaaa, ce-i put picioarele, sa fac spume! De cand o avea ciorapii aia flausati pe caldurile astea, ca s-au facut negri pe talpi!
-Ba, nene, ai vazut ce avea pe picioare? Las-o dracu… ca zici ca se barbiereste cu plugul. Dar ce sfarcuri obraznice are…. Aha ha haaaa…
-Sssst, ba, in pizda ma-tii, ca ne aude asta!
-Ba, o fi combinata cu Bashar? Chiar asa de prost e asta?
-Hai, ma, ca nu e atat de naspa… a fost chiar draguta!
-Hauuu… lingea-o-ai pe burta!
Dupa un timp, intra Bashar epuizat si se arunca sfarst in pat, langa noi, sub o harta a Palestiniei Mari. Noi ne facem ca nu bagam de seama starea lui si ne vedeam mai departe de treburi, fara sa-l descoasem. Se ridica in cur, isi pune coatele pe genunchi si-si ridica ochelarii mari pe nas…
-Ba, nene… gum zgab eu da azda?
N-a fost nevoie sa-l intrebam noi ce si cum s-a intamplat intre ei, ca a si inceput sa se descarce saracul, iar noi, extrem de curiosi, il ascultam.
-Hai ga a blegad… Dar se indoarge! Frade, nu jdiu ge za ma mai vag, za mor io! V-am chemat pe voi azi, ga eu n-am be nimeni, sa mai stati cu mine ga nu mai subord sa stau cu asta singur in casa. In casa mea! De o sabtamana sta la mine. A venit la mine la gabinet saptamana drecuda, printr-un brieden, Mircea. Avea raie. Raie capreasca!
- Aoleuuu…
- Ce, ma???
- Frate… am dat noroc cu ea? N-am dat, nu? D’aia avea araturile alea de toamna pe picioare…
Mau se ridica si trage perdeaua, sa se aeriseasca mai bine.
-Bai, tu esti doctor de d’astea… Nu se ia prin aer, nu?
-Nu ma, stati linistiti. M-a rugat sa stea si ea o zi la mine, de dimineata pana seara, pana vine prietenul ei, sa se mute la el, ca e plecat nu stiu unde, cica e fotbalist. Si uite asa nu mai vine ala de o saptamana si a ramas la mine, s-a mutat in dormitorul unde stau ai mei cand vin pe la mine. Cum scap, manca-v-as, de ea?
-Pai… ii zici direct? Fa, gata, ai stat destul… cara-te! Ia-ti raia si pleaca!
-Esti nebun… cum crezi c-o sa-i zic asa ceva?! Ma ameninta mereu… Asta e in stare sa-mi ia casa. Doamne, cand ma gandesc c-o sa se intoarca! In seara asta nu pelcati, stati la mine. Va mai faceti de lucru la calculator, nu pot sa mai stau o noapte singur cu ea, maine e mai bine ca ma duc la servici.

Se aud batai violente in usa. Bashar tresare:
-Du-te si deschide tu, te rog. Ca iar tipa la mine…
-Du-te, ma, de aici, ca nu ma duc…
Se ridica intr-un tarziu, isi aranjeaza ochelarii pe nas, trage aer in piept si iese pe hol.
-Hai, ma, in pula mea, nu mai deschideai odata? Ma tii ca pe un caine la usa?
Bashar se intoarce la noi si ne roaga sa nu ii zicem nimic din ce ne-a spus, de parca noi aveam vreun gand sa discutam ceva cu ea. Era motcovit tot. S-a asezat cuminte pe pat cu palmele pe picioare de parca isi astepta pedeapsa, ca elevul care stie ca el urmeaza la catalog. E, sa te mai concentrezi in Fruity Loops, eram toti nerabdatori si tensionati, sa vedem ce se mai intampla. Deodata se aud duduitui de pasi repezi pe hol, usa de la dormitor sare in aer si se izbeste cu forta de perete…
-Bashaaaar!!!! Bashaaaar unde mi-e cd-ul?.. urla dementa desupra mea, spargandu-mi timpanele pretioase. Mi-a disparut cd-ul demo!!!! Cd-ul demo u-ni-cat! Unicat, ba! Bashaaar, unde mi-e cd-ul? Ce-ai facut cu el? Mi-ati furat cd-ul, va omoooor, sa moara mamaaa!

20 de comentarii:

Anonim spunea...

hai ca m-ai dat pe spate.zau!
nu mai pot de ras....saracul baiat....
ce scorpie...si ce cunostinte ai tu....
ce experiente interesante=))
una d'aia sa ai acasa o zi....ca nu te mai intorci dupa stadion;)

Anonim spunea...

Nu discut de Nikita. E imoral :))
Cat despre Bashar ala, sracaul. Asa este cand esti bun si-i bagi pe toti in seama. Te iau de prost. Vorbesc din experienta ;)
Bine c-a scapat :)

Anonim spunea...

saracul*

Anonim spunea...

Lesiiiiin!!!!! :)))))))))))

Anonim spunea...

Io mergem cu dansa in discoteca, ma lua de gat si-mi promitea ca nu se atinge nimeni de mine, ca-s "fratili" ei. In schimb trebuia sa-i dau dedicatii. Preoteasa 97-98.
Ma semnez anonim.

Anonim spunea...

anonimule, se pare ca si acum iti e frica de ea. ...sau ai luat-o de nevasta si nu vrei sa spui? :))))

Anonim spunea...

bob, ai uitat s-o spui p'aia cu: "bashareeeeee, vin cu baietii si te scot din casa, ba!"

DeModaVeche spunea...

Ba, daca ai fost acolo, nu da din casa... ca urmeaza si partea a doua! :)

Anonim spunea...

De ce ma frica?
De rusine nu ma semnez...

Anonim spunea...

intalnirea mea cu Nikita e ceva mai simpla. prin 2000, vara, eram impreuna cu un prieten, M., in Herastrau, pe crepuscul-seara. nu ne vazusem de ceva vreme, hai sa mai stam la o cinzeaca.bun...ce stam noi cam pe la intrarea aia de la arcul de triumf, la ceas de seara, apare si coana Nikita. atunci era in verva: vedeta de cartier. si cum ma uitam eu (crezand ca sunt indescret, dar stiti cum e...), se apropie de noi. ma gandeam ("sa-mi bag..asta o sa se se ia de mine ca ma uit pe ea si face un show p-aici - avea ea "problema" cu baietii pe atunci.). Dar,nu. Il stia pe M. de ceva vreme si s-au dat al vorbe. el, un baiat ok, incerca sa fie calm. ea, o dadea cu ale ei: ca baietii sunt porci, ca nu stiu care a facut-o sa sufere.
na, acum. ai grija de sufletul de barbat al femeii Nikita. nu mai stiu cat au stat la vorbe (pe mine ma cam ignora, ca deh, nu ma stia...si banuind ca-s baiat a zis ca sunt porc..psihologia tipica) ca la un moment dat isi face aparitia o gasca de motociclisti. si isi parcheaza astia motoarele la intrare, unde sunt si acum aia cu sucuri.
blonda diafana ca mirosul de Protan pleaca de langa noi si se duce la aia si incepe sa vocifereze: ca ea nu le da voie pe "teritoriul ei" ca tre' sa vorbeasc mai intai cu ea daca au voie p-acolo...in fine...discurs de "sefa" de cartier. lumea trecea si se uita pe ascuns.
la un moment dat, nebuna, da un branci la un motor si se pravalesc toate ca piesele de domino (sa fi fost 7-8 motoare). motociclisti, malc. le-au ridicat tacuti si gata. probabil ca era gasca de gay sau hipioti. vine cucoana catre noi, cand M. ii spune ca noi plecam. si ce ii vine prietenului in minte sa ii spuna: ca avem drum comun (eu cu ea, la Romana - pe atunci stateam acolo, in zona). foarte tare! nu stiam ce sa fac: sa rad, sa plang, sa ma fac punga de popcorn... ideea e ca ajungem noi in autobuzul de Romana...si incepe "femeia": ca barbatii sunt niste nesimtiti, dar femeile sunt si mai jegoase, ca M. (prietenul meu) e un baiat deosebit si sa am grija sa nu se inhaiteze cu toti golanii. eu o aprobam (mi-era si frica, recunosc. nu atat de ea, cat de bagabontii de Romana cu care o ardea). nu am apucat sa spun mai mult de niste interjectii gen"aham". ajungem la romana, la ASE, ii zic un "pa" netru, dau sa cobor si cand eram pe scara, cu priviri de calatori pe noi, cu vocea ei suava de taur sictirit mi-arunca un "hai, pa, te pup!"

DeModaVeche spunea...

Bag de seama ca multi am reactionat cam la fel cu ea... Adica eu cel putin, inainte s-o cunosc ma laudam ca ce i-as face, ca ce i-as zice, dar cand ne vedem fata in fata, nici pis nu zicem... De rusine, de intimidare, de frica... plm. Te inhiba asta, ma, sa mor eu.
Toti suntem zmei, ca o facem, ca o batem, dar n-ai nicio sansa cand se apuca de tine.

Anonim spunea...

Bai, si am mai dat de bashar :) Era prieten cu un editor Bogdan numaistucum de prin Antena 1 si m-am tot intilnit cu el. Cu Nikita m-am mai intilnit acum 4 ani cind lucram la emisiunea Mihaelei Radulescu la mare. Mai era o ora pina la live si apareau artistii cu cd-urile de playback. La un moment dat apare si Nikita cu un cd in mina si imi spune ca o sa cinte prima piesa. Eu am cautat-o in desfasurator, dar tot n-o gaseam. Asa ca l-am anuntat pe producator prin comunicatie, si asta a luat foc instant. A venit personal si a luat cd-ul, i l-a dat si a pus badigarzii s-o dea afara de pe platou :)

Anonim spunea...

Am vorbit cu cineva care o stia pe Mihaela Ispas (Nikita) de cand era mica si spunea ca dormea prin parc si ca lua bataie ca hotii de cai. Mia spus ca la cata bataie a luat nu crede ca mai e normala. Stia el ce spune.

DeModaVeche spunea...

Nu , nu mai e normala. Mie mi-e mila de oamenii astia... de cei prosti nu, de cei ca ea dezechilibrati psihic, da.

Anonim spunea...

Hai cu "egalarea" (a se citi "continuarea")...

Anonim spunea...

Lacrimi in iarba?
Voi sunteti Destin Balcanic?

DeModaVeche spunea...

Alina....
Ce egalare, frate... ca oricat am fi atacat, cu arbitrii, cu furaciuni, cu orice, tot n-am reusit sa ne apropiem de poarta ei... ea era adepta tacticii "cea mai buna aparere e atacul". Daca insista, ne calca in picioare, tot ce puteam face era sa nu pierdem la diferenta mare! :)


Mathilada... Da, noi am fost Destin Balcanic!

Anonim spunea...

cred ca precedenta domnisoara voia sa spuna ceva de genul: "kuoaaieee, ne tii pe uscat!"

DeModaVeche spunea...

Maine vine si partea a 2-a. Am cam lungit-o, sper sa nu plictisesc, dar daca o faceam in mai multe parti, iar exista riscul sa plictisesc.

Deci maine e partea a doua!

DeModaVeche spunea...

Ultima isparva a mataracucii...

http://www.youtube.com/watch?v=0k8g04iV3ao

Cititi si posturile lui Mihai Bendeac din dreapta de la "more info"