luni, 10 noiembrie 2008

Dileme pe veceu

.


Rog pe cei sensibili sa nu citeasca! O sa ve dezgust iarasi cu o noua postare despre un subiect mai delicat, stiu ca n-o sa va faca placere , dar ce sa fac... am si eu nevoile mele. Obsesiile, pardon! Cum zic cei destepti care ii iau in pix pe blogari... n-am si eu unde sa-mi vars dejectiile acumulate din frustrarile vietii. Se pare ca am cam multe... mi le vars si la bar si pe stadion si pe internet. Sunt de cacat, recunosc!
Si ca tot veni vorba de cacat... Am ceva dileme, poate primesc niste sfaturi.



1. Sus colacul!
Stiati ca mai sunt baieti care cand folosesc veceul pentru treaba din picioare, chiar daca sunt in vizita, nu ridica colacul? Poate sunt eu exagerat de educat sau poate au ei tinta mai buna sau arma mai de calitate, dar multi nu se obosesc sa-l ridice, chiar daca sunt intr-o casa in care mai sunt si fete care folosesc toaleta aia. Am zis ca astia care lasa stropi galbeni pe colac nu-s asa educati ca mine. Cand am invitati multi la mine acasa, stabilesc clar cu persoanele suspecte, o regula simpla... "baietii il ridica, fetele il coboara", astfel ca nu vor exista probleme cu stropii. Dar de putin timp am auzit niste vorbe, pare-se de la unii si mai educati, ca nu e chiar normal ce fac eu. Ca la carte scrie ca barbatul il ridica inainte de folosire si tot el il si coboara dupa. Am cugetat... e ok. Dar n-as mai fi sigur ca persoana de sex opus care il foloseste in urma mea ar afla ca eu sunt educat si ridic capacul. Daca il si las jos, ea va crede ca nu l-am ridicat deloc. Deci dilema... baietii il ridica si fetele il coboara sau baietii il ridica si tot ei il coboara?


2. Rolul cosului de gunoi

M-am interbat mereu care e rolul cosului de palstic de langa buda, cosul plin de hartii roz. Indeosebi la veceurile publice pe stil vechi, la veceurile de la tara, dar chiar si la mine la serviciu, exista un cos plin de mizerii. N-ai cum sa il ratezi cu privirea. Daca stai in picioare ochii ti se proptesc in privelistea ingrozitoare din cos. Nu intru in amanunte cu descrierea. La unele veceuri publice, cum ar fi in vama veche, nici n-ai loc de el sa te asezi pe oua. Dai cu curu' de el, sa mor eu, iar sa-l muti in fata ta pana termini ar fi cea mai proasta idee. Care o fi rostul acestui cos? Nu poate fi aruncata hartia folosita in veceu? Bunica-mea imi zicea inca de cand eram mic, ca de atunci ma obseda, ca nu e bine, ca se umple groapa repede si pe urma e nevoie sa sape alta. Asa ma gandesc ca or zice si aia din vama... ca i-ar costa mult vidanjatul prea des al veceurilor. Dar cosul plin cu minunatii de la mine de la serviciu de ce exista? Nu se poate trage apa dupa ele? Trebuie sa-mi stric eu ziua ori de cate ori intru la aparat? Si cine e idiotul care in loc sa le dea drumul in veceu dupa ce cloceste, tragand apoi apa... prefera sa le puna in cos?

3.Activitati pe veceu.
Nu mai citesc foarte mult. Nici macar ziare sau reviste. Dar pe veceu trebuie sa citesc neaprat ceva, chiar de stau 5 minute sau 30. Toti barbatii familiei mele fac asta. Odata la mare, inainte sa intre le veceu, vara-miu a realizat ca n-are ce citi... panicat si stresat a cerut repede buletinul prietenei sale. De ce?.. intreba ea mirata, vazandu-l in ce stare e. Ca sa am ce sa citesc pe veceu... Frati-miu n-a citit niciodata o carte. Insa pe veceu rupe tot ce prinde. Favoritele sale sunt ziarele cu anunturi... rubrica de masini. Si integramele pentru copii. Asta daca nu joaca tetris. Cand eram mic imi aduc aminte ca daca n-aveam ce sa citesc, ma apucam de cutiile de dero... citeam tot ce scrie pe ele, le devoram. Alea cu Perlan Alb erau favoritele mele. N-am mai citit demult o cutie de dero buna. Citesc in schimb, sper sa nu vi se para prea bolnav... carti de bucate. Cititul pe veceu e ca sarea in bucate. In ultima vreme am foarte putin timp liber, desi mi s-a redus programul la munca cu 2 ore. Chiar daca nu fac mare lucru la munca, raman totusi peste program, cu d'ale mele, pe net... desi am si acasa net. Nu mai prididesc cu treburile pe net. Ma intreb... ar fi prea deplasat daca in loc sa mai citesc pe veceu... sa stau cu laptopul in brate? As fi primul? Macar as scrie pe blog mai des. S-ar putea sa iasa texte de cacat, totusi...

4.Stop la comanda mea...

V-am mai zis, parca... si o sa va mai zic de multe ori. Am avut cea mai frunoasa copilarie. In spatele curtii la 10 metri era garla, iar in fata, tot la 10 metri, era un depozit de fiare vechi si masini abandonate. Raiul pe pamant pentru niste copii! Cand ne prindeau nevoile pe garla sau "in fiare", aveam un fel de joc al nostru... care gaseste cel mai adevarat veceu. Pe garla, direct de pe trambulina, in fiare, in tot felul de locuri "exotice", din pom, in tevi imense, in rezervoare, de pe gard... in orice loc, din orice pozitie. Cred ca premiul pentru cel mai tare loc de veceu l-a castigat o vidanja. Erau vreo 4 care zaceau parasite, iar unul dintre noi s-a urcat pe ea, pe rezervor, unde vidanja are un capac cu maner. Omul a ridicat capacul si s-a asezat pe gaura, facandu-si treaba direct in vidanja. E drept, i-a fost cam greu, ca avea curuletul mic, iar gaura era mare. A trebuit sa aiba forta in brate, sa se tina bine de margine, altfel riscand sa scape cu totul inauntru, pe vremea aia neexistand reductor de colac pentru bebelusi. Chiar reductor ii zice!
Mai aveam o tampenie legata de faza asta. Cand il apuca pe unul, era belea. Aveam o regula si o vorba... "Stop la comanda mea, cine nu se p*** il bea!" Era ok... ne descurcam, cu un singur strop scapam de blestem. Belea mare era cand pe careva il apuca traba serioasa. Ca sa nu ramana in urma pe unde cutreieram noi si sa nu se simta complexat si singur, o baga pe aia... "Stop la comanda mea, cine nu se c*** il mananca!" Daca era vreun fraier, il injram si ne vedeam de ale naostre, dar daca era unul mai mare, "cu functie", eram terminati. Aruncam si undita si minge, si tot, ne opream din balaceala din garla, din vaslitul barcii, opream meciul de fotbal sau saniusul si ne apucam sa ne scremem la comun, sa iasa ceva. Eram oare niste copii deplasati? Aveam probleme psihice? Am ramas cu traume?

Dilema finala... am fost deplasat cu postul asta? Am ceva emotii in ceea ce priveste asta, mi-e ca o sa fiu considerat bolnav psihic, pe langa faptul ca sunt dezgustator. Nu vreu nici sa par un blogar de cacat, care vrea sa atraga atentia cu articole "exotice". Mi se rupe de blogosfera...

25 de comentarii:

Anonim spunea...

1) Asta cu baietii sus colacul si fetele jos colacul e depasita. Imi aduc aminte ca prin clasa a 11-a am fost cu Gica la una la baieram prin Popesti Leordeni. cu Gica si cu vreo 3 gagici din bucale, nebune rau. La un moment dat ne-a apucat pisarea, pe mine si pe fete. Am intarat primul si m-am pisat, am iesit si apoi au intrat fetele.. toate o data... La iesire au zis ca s-au pisat in cada toata o data =))

2)Cosul de gunoi nu il folosesc decit foarte rar si doar dupa a 3-a hirtie. Primele 3 se duc in veceu.

3)Recunosc ca io i-am citit buletinul lui Geo pentru ca nu aveam ce sa citesc.. Asa i-am invatat si CNPul. Cred ca l-am citit de vreo 10 ori ca se termina repede =)). si da, ma dau pe net cind sint pe veceu de vreo citiva ani buni. timpul asta e din ce in ce mai scurt - daia stau acu la 12 noaptea si scriu comentarii la posturi cu kkt.

4) Cea mai tare era aia cind ieseai plin de singe si de kkt din porub.. si toata lumea te intreba ce s-a intimplat? ce sa se intimple.. l-a taiat kkrea. imi aduc aminte ca atunci cind te prindea in locuri departe de casa trebuia sa te stergi cu brusture...

Anonim spunea...

Stiu pe de rost ce scrie in toate limbile pe eticheta de la Cocolino. (le cant chiar in diferite variante)
Si .... imi fac un top all time al celor mai tari 5 cacari sau pisari din viata mea. (pentru mine, cele mai tari senzatii din viata unui om)

Anonim spunea...

1. eu ridic capacul, dar nu mai las nimic inapoi. mama imi zice ca e civilizat sa lasi TOT capacul dupa ce te-ai pisat, nu doar colacul... plm, vb lu ingy, sunt asa de fericit dupa ca nu ma mai intereseaza nimic

2. cosul de gunoi e de decor. toate hartiile se duc pe teava de generatii intregi

3. eu citesc de pe detergenti pt k n-am loc de tinut ziare. in stanga e chiuveta, in fata eu, in spate vasul cu apa si in dreapta... cosul de gunoi

4. io n-am avut peripetii din astea. o singura intamplare mi-a traumatizat copilaria. noi peste drum aveam "uzina" frate... un fel de disneyland cel putin, fiare vechi, macarale, motostivuitoare, o nebunie. si se caca unu intr-o zi. nu stiu cum naiba, da' s-a sters numai cu o bucatica de ziar. pana acu ceva timp, eram pus poe ganduri, cum naiba de-o putea ala sa se stearga cu un petic, si io folosesc juma de sul? intr-un final, mi-am dat seama ca ala putea rau a kkt, ca doar mai avea din belsug.

vag

postare de kkt de pe un blog adevarat ;)

DeModaVeche spunea...

M-au convins fetele care n-au acceptat sa-si dea cu parerea aici... colacul se lasa obligatoriu jos. Nu stiu de ce. Mi se parea mai normal baitii il rica, fetele-l coboara, dar pot face si efortul asta pentru ele. E ok.

Dane... sper ca n-ai incercat si frunza de porumb. Te face in sange :)))

Vag... cum, ma, sa n-ai loc unde sa tii ziare la veceu? Eu mi-as face si o minibiblioteca, as putea sa renunt la masina de spalat. De exemplu acum am inceput sa citesc o carte cam dubioasa dupa primele pagini, dar e scrisa bine rau. "Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde... e cu poponari.

Ingy... nu-ti recomand Cocolino. Il face moale si pufos...

Costi spunea...

1) La mine la munca se poarta alta metoda, capacul de wc fiind considerat "infectat", persoanele de sex feminin se pun cu picioarele pe vas pentru o mai buna protectie. Stiti voi cum, gen wc turcesc.

2) Din cate cred eu, rolul cosului din toaleta este tot pentru persoanele de gen feminin, pentru a arunca hartia folosita in exces pentru sters si tampoanele folosite (Ih! Stiu, suna urat) pentru ca altfel ar absoarbe toata apa din bazin :))

3) Am citit pe wc zeci/sute de ziare, stiu pe dinafara toate etichetele detergentilor si sampoanelor din baie. Ba mai mult, uneori ma mai aventurez cu cate-o carte pana amortesc :))
N-am inca un laptop, dar din surse sigure pot afirma ca se poarta statul pe messenger in vremuri cacacioase.

4) Aici n-am prea multe amintiri. Eu cand nu sunt la mine acasa n-am cum. Nu pot, frate. Tin minte ca intr-o vara cand eram ca tot romanu' la mare am stat 5 zile fara sa ma asez pe vreun wc. Mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc si cu alea de la munca :)

Golden

Anonim spunea...

Hai sa fiu singura fata printre masculi, ce sa fac? Imi asum "responsabilitatea" :D.

1. Colacul se lasa de cel care il si ridica, asa este normal si frumos. Nu stiu daca este vreo regula in privinta asta si oricum nu-mi pasa de reguli.

2. Cosul de gunoi mi se pare o idee de cacat. Inteleg existenta lui intr-un veceu personal, atata timp cat in el arunc cu totul altceva decat hartia plina de cacat, cum ar fi tampoanele demachiante sau tampoanele cu care imi sterg oja de pe unghii.OMG Cum sa tii un cos cu hartii pline de cacat in casa ma? Io care sunt obsedata de baie, nu accept asa ceva.

3. Cand stateam la ai mei obisnuiam sa citesc si eu pe veceu si asta pentru ca tata are mereu carti si integrame in baie. Eu nu am :D. Poate imi fac o mini biblioteca. LOL

4. Amintiri din copilarie am si eu prin porumb, faceam pipi din ciresul bunica-mii fix pe vita de vie. Si inca o "realizare" : am reusit din prima sa fac pipi ca baietii. Doamne ce mandra am fost. Oare mai pot? Ma duc sa incerc

Anonim spunea...

1. da. ridic colacul, comunic cu natura, il pun la loc. daca se intampla sa nu fiu la mine, sa nu il pot ridica/ii dau vreun strop, il spal. recunosc ca uneori mi-e atat de lene de legile universului incat chiar si pt o partide cinstita de pipi pierd vreo 5 minute vegetand pe colacul de-acasa.

2. cosul de gunoi este pt wcurile care nu pot ..cum sa ii zic...inghiti toata hartia. de asemenea, sunt si pt ca fetele sa arunce acolo ce a mentionat Costi, bebelusii sa isi arunce scutecele iar barbatii, prezervativele. trebuie sa aiba un sac de plastic inauntru, altfel te poti trezi (daca e caldura propice in baie) ca iti sare un avorton din cos dupa 2-3 luni.

3. citesc orice cand nu merg (rar) cu un ziar/carte/revista. fac traduceri de pe paste de dinti, trag sacul de 5 kile de detergent mai aproape si ma uit cum se spune in bulgara la Palmolive si unde are sediul in Sofia firma asta. am fost si cu Macbookul la baie. e senzational! jur!

4. am avut probleme de adaptare la wcurile straine, urasc sa nu stau pe un colac. am mereu senzatia ca mai ramane ceva pe teava. si sa fiu al naibii daca nu ramane! un mic submarin tot mai e. ca la vreo ora dupa ce merg la un wc din Expiratul din Vama, sa zicem, ala mic deja a ajuns la iesire. de obicei, incerc sa nu petrec mult timp in locurile gen padure, wc din vama veche, miriste, spatele masinii. nici ca Ben Foster in Alpha Dog pe covorul omului nu as putea sa fac, de aia ma surprinde jocul lui Bob.

si daca nu v-ati scarbit si ati ajuns pana aici, observ ca nu ati vorbit despre mirosul care parca nu a iesit din maini dupa ce ne stergem si ne spalam, de negrul de sub unghie aparut dupa aia, de mirosul cu care ne rusinam cand nu suntem acasa (sau daca suntem si avem musafiri), de lipsa de hartie in wc si as mai avea cateva dileme, dar le las pt mai incolo. :D

Anonim spunea...

Hahahahahaha....Zi-le tu Alex!
Ba, chiar, am uitat ceva, important zic eu.

1. Nu ma asez cu curu` pe niciun veceu strain. Chiar daca este curat. Poate doar la ai mei acasa. Am io o problema (si cu asta)

2. Si, ca tot veni vorba de mirosuri, zic ca este absolut necesar un spray de wc. Ca, na, te apuca, frate, fix cand nu vrei si apoi senzatia ca imediat dupa tine intre altcineva...e cam naspa :-s

p.s Numai tampenii iti trec ma prin cap si noi, mai nebuni, dezbatem de zor "problema"

p.s.s Nicio fata??? Ntz, ntz, ntz!!

Anonim spunea...

Morena:
Nicio fata, nu! Ele nu vorbesc despre treaba asta murdara pentru ca ele nu se caca... sau cel putin asa vreau eu sa cred.
Mi-aduc aminte din copilarie de o faza legata de treaba asta: eu cu tata si cu un amic de-al lui in masina, mergem nu mai stiu unde. la un momentdat amicul asta se trezeste: "Ia uite ba ce gacica misto si ce cur are ba....!!!" la care tata: "da ba da' si asta se caca".
Mi s-a facut o sila... si de atunci mi-am pus in cap: ele nu se caca!!!!
Ia imaginati-va cum sta printesa voastra pe veceu intr-o aroma de ou clocit si scremandu-se de-i ies ochii din orbite iesind din ea un mare monstru :))) ...ce zice-ti: ELE SE CACA?

Ti-aduci aminte Bob, ca in vremurile noastre bune, cu gasca "veche", nu trecea nicio zi fara sa vorbim despre cacat?

DeModaVeche spunea...

"iar barbatii, prezervativele. trebuie sa aiba un sac de plastic inauntru, altfel te poti trezi (daca e caldura propice in baie) ca iti sare un avorton din cos dupa 2-3 luni."
---------------------------------------
:)))))))))))

Ba, cacaciosilor!

Ati speriat userii puritani! Mamaaa... mi-am luat niste critici de la astia care cica nu se caca!

Ok... tre sa pregatesc o postare de love, ceva... de romantism... cred ca s-ar potrivi fix dupa discutia asta.

Am 7 ani la locul asta de munca si n-am folosit niciodata veceul, ce avantaj mai mare pot avea ca lucrez lanaga casa?!
Apropo de asta, ma duc o fuga pana acasa... sa mai citesc ce mai zice ala despre Dorian Gray :D

Anonim spunea...

faci blogosfera de ras, mai :))))

pff..ce-am mai ras :))

DeModaVeche spunea...

fac blogosfera de cacat, mai! :)))

pff... ce m-am mai cacat! :)))

Arabu" spunea...

Ba,ai facut ce ai facut si iar ai ajuns la discutii de cacat.Stii ca astea erau cele mai importante si nelipsite discutii.

DeModaVeche spunea...

Da' si voi v-ati adunat aici ca mustele la cacat!

Sa pastram discutia decenta :D

Anonim spunea...

iti dai seama... Dorian Gray se cam ca*a pe el...

Anonim spunea...

mau...acum inteleg de ce mi-a zis-o Dan pe asta cu gacicile care nu se c**a intr-o vara la mare...o stia de la tasu:)
ma abtin de la alte comentarii ca vad ca ati cam epuizat descrierile pe tron.
A..si remarc ceva ...mai toti avem ceva in comun, in afara faptului ca ne credem inparati

Anonim spunea...

@bassM

Daca te uiti mai atent in postul lui Bob, vezi FIX o fata care sta pe veceu. Sa speram ca nu face caca, asta ca sa fiu mai finuta :D
Oricum, eu nu sunt fata!!! Parol!
Hahahahaha

DeModaVeche spunea...

"observ ca nu ati vorbit despre mirosul care parca nu a iesit din maini dupa ce ne stergem si ne spalam, de negrul de sub unghie aparut dupa aia"
-------------------------------------

Ma, sincer, cred ca nimeni de aici n-are aceasta problema, totusi... :))
Cred ca ai exagerat cu sinceritatea... :)))

Anonim spunea...

ingy spunea...
" .... imi fac un top all time al celor mai tari 5 cacari sau pisari din viata mea. (pentru mine, cele mai tari senzatii din viata unui om)"

Bai, eram la majoratul Anei Glomnicu si agatasem pe verisoara lui Cornel, care era mai mare decit noi si mi se parea absolut splendida. Dupa foarte multa bautura am iesit mai multi pe balcon la tigari si fiecare a inceput sa spuna ce-i place mai mult. Unul ca ptr el e bautura, unul cu tigarile, etc, si imi vine mie rindul. Eu bag pe primul loc pisarea si cacarea si ma pregateam sa continui, la care respectiva verisoara zice stind la mine in brate: "Mie imi place cel mai mult sexul". In momentul ala s-a lasat liniste totala pe balcon, vorba lui Cornel, ne-a dat sah-mat. :D

Anonim spunea...

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAA
Foarte tare!!!!

Anonim spunea...

@ Bob pt cand o reveni de la Vikingi:
sa nu-mi spui ca tu folosesti la maximum sapunelul ala timid de la expiratul din vama :))

DeModaVeche spunea...

Ba, nu prea folostesc in vama Expirat, nici terasa nici veceul.

In schimb o sa va arat cum sunt veceurile aici in Suedia... Doamne, sunt pentru pitici, sa mor io! sau elfi, ce cacat au astia aici... N-ai loc sa te pui pe veceu! Tre sa te caci pe lateral, ca n-ai loc cu genunchii de perete. Si ca sa te speli pe dinti tre sa stai cu veceul intre picioare... ma rog, o sa arat o poza! Cred ca exagerez eu...

DeModaVeche spunea...

http://dono.ro/?p=695#more-695

Uite ca mai preocupa pe cineva treburi de genul asta.

World Wide Alinoi spunea...

Am tot vrut sa-mi dau cu parerea la postul asta, dar tot timpul ma c****m pe mine ca n-am timp.
Uite ca mi-am facut. Asa ca here it goes:
1. Stiu ca mai toti barbatii se mandresc ca fac pipi stand in picioare. Da, da, e extraordinar, mai ales cand lasa stropi pe colac, fie el ridicat ori nu (ca sa nu mai zic ca unii au probleme cu "tinta", si le mai da si cu virgula, pe langa).
Din punctul meu de vedere, daca esti acasa, stai naibii pe colac. Daca nu esti acasa, dar la cineva cunoscut (ca doar n-o sa faci asta in Expirat, sau in Fire etc), mi se pare normal sa stergi dupa tine.

2. Cosul de hartie il gasesc folositor, dar nu pentru hartia pe care o folosesti. Mai arunci tubul de pasta de dinti cand e gol, ambalajul de la sapunuri etc.

3. Sa mor de ras cand am citit faza cu buletinul, si alta nu.

(Tu ai inteles despre ce negru de sub unghii vorbeste Alex? Ca eu nu, pe bune)

alex2stf spunea...

fetele o ridica si baietii ]l coboară... de fapt!