duminică, 9 noiembrie 2008

Eu, cu Dan si cu Mau - 1988

.
Am folosit de zeci de mii de ori cuvintele astea..."eu, cu Dan si cu Mau". Cand eram mici, eram atat de apropiati incat parca alcatuiam o singura persoana. Nicunul dintre noi nu era vreo clipa singur... intotdeauana eram toti 3 gramada. Astea sunt niste imagini de la o nunta din 88, cand am vazut pentru prima oara in viata noastra o camera video. Ba mai mult, imaginile erau redate live pe un televizor si eram fascinati de faptul ca ne vedeam in direct la tv. Al patru-lea era vecinul nostru, Sorin a' lu' Tzipirig, care nu stiu cum se pripasise cu noi la nunta aia.
Cum va spuneam si aici, eram nelipsiti de la masa lautarilor, dar in imaginile astea nu sunt si tatii noastri, ci doar "invitatii" lor.




6 comentarii:

Anonim spunea...

Wow... credeam ca s-a pierdut caseta asta! M-am spart de ras! ma tot gindesc daca mai suntem pe vreo caseta pina la bairamul meu de 18 ani din 96?

Anonim spunea...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Mau ce era mai cuminte asa, dar tu cu Dan...miejii. Ce m-am ras.
Oricum, ce chica castoaca aveai. Te tinea Fica in trend :)))))))
Acu` e in trend si tricoul roz.Te-ai scos :))

Anonim spunea...

ce misto! au trecut ceva zile si totusi nimic! nimic, nimic! se pare totusi ca nu mi-am luat-o chiar asa rau cum sperai! :) ha ha ha ha!!!! cool!
totusi, sa nu va vina vreo idee! :(

DeModaVeche spunea...

Minutul 4.20 cumva? :)))))

Anonim spunea...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA...
Gay de mici
Hahahaha :)))))

Anonim spunea...

Bai, nu e vorba de gay aici. E o asa zisa educatie, dupa cum spunea cumnata mea care la randul ei are un fiu si il imbraca in roz, ii cumpara papusi, ii face ungiile, ca sa nu simta copilul mai tarziu nevoia de astfel de lucruri si sa devina gay. :))))) ....pe bune! E o chestie si asta!