miercuri, 14 ianuarie 2009

Ipohondru mort

Stiu ca risc sa fiu acuzat ca am facut dintr-un blog serios, unul stil can-can, dar nu-mi pasa deocamdata. Pana pun pe picioare noul
"proiect" .ro ---care imi da mari batai de cap--- o sa mai dau o duma ieftina.
V-am mai spus si cei ce ma cunosc stiu... uras bancurile! Ma enerveaza, nu pot sa le ascult, nu pot sa le retin, nu pot sa le spun. Foarte rar apreciez un banc, in general pe alea scurte.
Dar am auzit cel mai tare banc din ultima vreme, pe CityFM, spus de Mihai Cioceanu.... e scurt.

"Ce scrie pe crucea unui ipohondru?"



--------- V-am spus eu! ----------


Nu tre sa radeti, dar mie imi palce rau. Ma gandesc doar la colegul meu de birou care are sertarul in permanenta plin de medicamente de toate culorile si formele.

5 comentarii:

Mariana spunea...

am ras....de s-a uitat toata lumea din sala la mine....bine ca erau putini....si nu am ras de banc...ci de faptul ca mi l-am imaginat pe colegutul tau...cu medicamentele in fata,toate pe masa rasturnate,3 retete in mana,parul...ravasit...si spunand vorbele astea...

Anonim spunea...

Frateeee, esti in urma rau! Nu mai am nici pe dracu de juma' de an!!! E adevarat, ca am fost 'bolnav' rau, da' acu' a trecut. Fac pariu ca la tine gasim mai multe pilule decat la mine ;)!

@ Mariana - de unde dracu par ravasit ma? De cand timp nu m-ai mai vazut?

Mariana spunea...

bai anonimule...nu te-am vzt ravasit...doar mi te-am imaginat...si nu te-am mai vazut...de pe 1...deci 14 zile...hai un an bun...si nu uita...ca inceputul sfarsitului ipohondriei tale eu l-am creat....acu 1 sau 2 ani...de craciun cand ti-am facut cadou Ghidul ipohondrului...deci..please ;)
salutari colegutule...si mai da o raita si la mine pe site...sa mai creasca ratingul ;)

DeModaVeche spunea...

Ba, nu sunt in urma. Poate de moda veche, dar nu in urma.

Cam asa e... nu te-am mai vazut luand nimic in ultima vreme, dar ravasit tot esti dupa 10 ore de somn 10 de stat pe scaun pe net si 4 in masina.

Sa pun poze? S-ar putea sa-i faci concurenta lui Felix. Ar fi senzatie sa va compar putin... ce antiteza ucigatoare! :)))

Anonim spunea...

Da Mariana, ai si tu meritul tau, foarte adevarat. Hai la multi ani!
Chiar, ce as putea eu sa fac sa-mi schimb imaginea? Nimic, mai bine ramane asta, macar e deja formata.

Concurenta lui Felix? Poate cand o sa-mi fac blog, cine stie...

Na, ca am reusit sa-mi scriu si numele, e un pas inainte!