marți, 13 ianuarie 2009

Sila vine mancand

.
Sunt cel mai mare idiot! Dupa ce toata naoptea si dimineata asta am avut niste dureri groaznice de stomac... stocul de Jagermeister fiind epuizat... m-am gandid eu ce sa mananc la pranz. In ultima vreme am mari probleme in bucataria personala, in sensul ca deocamdata lipseste cu desavarsire, doar frigiderul zacand stingher intr-un colt.
Cum nou-renovata bucatarie e cam goala, iar frigiderul plin... de sticle... servesc masa la parinti. E, nu... azi am zis sa fac o exceptie, sa nu mai ma duc pana acolo, mi-era cam lene si ma pocnise o pofta de shaorma.
M-am dus la singura dugheana de felul asta din cartier sa-mi iau una mica.

Sunt un idiot. E a treia oara cand mananc de acolo, dar prima cand nu intru dupa 12 noaptea. Se pare ca dupa 12... beri... simturile si poftele sunt inselatoare, ca nu m-am minunat de cat de panarama e shaormaria. Inaintea mea au iesit vreo 5-6 copii care mancau cu pofta si am mai prins curaj, chiar daca dupa tejghea era teroare. Vanzataorea, saraca, e cel mai putin vinovata... dar cum sa angjezi sa-ti faca mancare pe cineva cu o asemenea problema fizica? Nu vreau sa zic nimic de ea, ca probabil a lucrat 30 de ani la fabrica de vata si acum face shaorme pentru 5 milioane pe luna. La fabrica de ambalaje sigur n-a lucrat, ca nu reuseste deloc sa impacheteze lipia aia nenorocita.

Sunt un idiot, sunt cel putin la fel de infect ca saorma aia! De ce n-am plecat cand am vazut cum arata carnea? Avea o pojghita neagra pe deasupra si curgea din ea ceva ca o smoala. Carnea de pui nu era proaspata, ci era din aceea galbena, condimentara, un fel de pastrama. Se gaseste si in magazinele de mezeluri sub aceasta forma, pentru ca tine mai mult. Femeia o taia si ii indeparta smoala in fata mea, probabil crezand ca astfel, modul de preparare e transparent. Insa toata operatiunea de preparare se facea cu spatele la client, la vreo 5 metri de tejghea. Cartofi sleiti, ketchup negru si optiunile... doar varza si castraveti. Fara alte nebunii.
Sun un idiot! Cum dracu am continuat s-o mananc dupa primele guri si privelistea care m-a traznit cand am desfacut-o acasa?



Momentan mi-e groznic de rau, imi vine totul inapoi, tocmai cand coelga naostra de la cofetarie ne-a adus un platou cu prajituri.
As putea sa-i fac rau patroanei... Prin metode destul de ortodoxe i-as putea micsora cifra de afaceri cu cel putin 1000 de euro pe luna. Mai da 500 la chirie si nu ma mai intereseaza daca mai scoate ceva. De curiozitate, o sa ma sacrific si o sa mananc inca una peste o saptamana. Daca e la fel de infecta, promit sa-i fac probleme. Jur ca omoara lumea cu asa ceva!

25 de comentarii:

Anonim spunea...

Declar oficial ca mi s-a facut sila!
Auzi... Da' tu n-ai toti boii acasa, asa-i? Nu mai intreb cum naibii ai putut sa mananci ceva, daca nu ti-a placut cum arata (la cum ai descris tu, e de inteles), da' sa mai si zici ca te mai duci peste o saptamana?
Tu faci experimente cu stomacul tau, in folosul comunitatii?

Mariana spunea...

promit ca atunci cand ma intorc acasa ma apuc sa gatesc...special pt tine.
god all mighty!!eu care credeam ca eu mananc multe prostii aici!

Anonim spunea...

baaaaa...asa mi s-a intamplat mie in glorioasa seara pt fotbalul romanesc, romania-boro, 1-0. am fost cu radu si costi in under sa bem de fericire. dupa n beri Stejar, mi-am luat o shaorma de la kogalniceanu, din rond. in noaptea aia, timpul nu era o notiune clara (nu stiam cand mi-a dat aia restul la bani; plus ca mi se paruse ca trecuse o secunda de cand i-am dat banii pana mi-a dat "produsul"..).
in fine...dimineata..vineri....aveam cap pe forma si volumul apartamentului si mi-am vomat ultimele ganduri ca voi manca in viata asta shaorma.
iti inteleg durerea si sunt alaturi de tine, camarade!

DeModaVeche spunea...

O sa ma risc sa mai mananc si daca e la fel de infecta o sa apelez la "niste cunostinte" :D

Am o dilema, abia cand am vazut pozele... ce o fi chestia aia galbena din ea? Stie careva? Ca mustar nu mi-a pus sigur. Chestia aia neagra ca o smoala stiu de unde e... s-a scurs din carne. Dar aia galbena chiar nu stiu...

Mi-aduc aminte de un filmulet facut de Ingy cu o shaorma... cum isi mai balacea mustatile in ea! :))))

Costin spunea...

@Alex
E de la berea aia mizerabila, patroane. Ca am fost 4 insi in seara aia, si doar tie ti-a fost rau de la shaormeria aia. Plus ca eu am mancat de acolo de un milion de ori si nu mi-a fost rau niciodata. Bine, adevarul e ca mie nu prea imi e rau de la mancare niciodata :))

Anonim spunea...

ce Costi! :))))
posibil...probabil...dar tot raul a fost pt o cauza nobila, in final.
maa, inca o chestie. citisem prima data
"Sile vine mancand"
si ma gandisem ca e un consatean d-ala amuzant...

World Wide Alinoi spunea...

Eu zic ca-s doua variante:
a) cartofii sleiti
b) castravetii (care erau galbeni cand au fost pusi la murat).

Daca mai poti sa scrii pe-aci, inseamna ca n-a fost asa rea. Ia mai mananca una! :)))

DeModaVeche spunea...

Ce vorbesti, ma? Abia am scapat de mirosul ala de carne topita care arata ca smoala! :)
Chestia galbena era cam lichida, n-are cum sa fie castravete :|

Oricum... m-am pus al adapost. Am refacut stocul de jagermeister ;)

Anonim spunea...

In doze mici homeopatice Jaggerul face minuni :D. O singura data am mancat de la shaojavascript:void(0)rmaria de acolo si am jurat ca nu mai fac asta. Cea din Studio e vis pe langa aia.

DeModaVeche spunea...

Lasa Popo... ca nici in doze mari n-a daunat la nimeni :D

Felix The Cat spunea...

ba boaba nu te stiam shaormar....:d ai facut dupa parerea mea 2 greseli din cauza carora ai patit asta: 1.ai mancat shaorma 2.ai mancat shaorma de unde nu trebuia :DDD

Anonim spunea...

ba, mi-adusai aminte..tu nu aveai probleme cu gastrita?

Anonim spunea...

Ia sa beau si eu Jägermeister de-asta, sa nu mor proasta :))
Nu e prima oara cand aud de vanatorul asta, dar nu m-a tentat niciodata. Da' acum prea vorbiti des de el :)

DeModaVeche spunea...

Nu sunt shaormar, prietene Felix... dar mai am si eu poftele mele si momentele mele slabe.

Am gastrita, dar am observat ca nu-mi tre ce cu niciun chip. Ce rost are s-o mai scund... sa m aabtin de la mancare si bautura si tot sa sufar? E ca si cum isi ascundea Basescu chelia cu suvita. Ca si chelia, gastrita nu se vindeca. Asa ca de ce sa ne mai chinuim?

Alina, sa-l bei neaparat din congelator, altfel e nasol. Se serveste la -16 grade cica.

Anonim spunea...

ce romani, ma... beti, mancati, vomati..si unde e criza?? nu vedeti ca lumea se isterizeaza la tv? chiar nu va pasa?!

World Wide Alinoi spunea...

Felix, ia nu te mai ferici atat, si recunoaste ca si tu mai mananci saorma din cand in cand :D.

Bogdan, da' cat de alcoolic e vanatorul, de nu ingheata la -16°? Si care e maretul scop terapeutic, pana la urma? Digestiv sau ce naiba e? A, si ce gust are?

Alex, nu fii scarbos. Nu vorbi de voma si de-astea, ca noi ne intretinem pe alte teme aici, mult mai placute: carne care aduce a smoala, chestii galbene si cleioase (de provenienta inca incerta).
Inca mai astept geanta, sa stii hahahahahahahah

Mariana spunea...

ma bag si eu in vorba
@alina....bine ca macar tu ai obs ca e jägermeister.
@everyone is...
e dulce rau..si un pic mentolat...bautura de gagici...clar.
@de moda....
nu te mai da lovit...ca cura oricum nu ai tinut niciodata klumea....tu sa te abtii de la bautura...sa nu exageram...
si if you didn'k know...gastrita nu trece ever...se pot doar ameliora simptomele prin un regim cumpatat.
asa ca hotaraste-te odata ce vrei...si nu mai mieuna...
ca parca felix zicea ca esti....javra!;)

World Wide Alinoi spunea...

Merci, Mariana, chiar vroiam sa te intreb pe tine ca na... pana raspund oamenii astia... :P
Faza cu "ä" e "defect profesional", sa zicem, tinand cont ca germana e cam singurul lucru la care ma pricep cat de cat :))
P.S.: Eu sunt Alina. Mi-era lene sa ma loghez si de-aia a aparut asa :)

DeModaVeche spunea...

Felix mananca shaorma inainte sa mearga in Bamboo. In rest, doar icre negre si lapti de bivol.

Mariana spunea...

si ce ai tu cu felix ma rog?
e un politist...'care se respecta'....
lasa-ma pe mine sa fiu rea...ca doar ma pricep....

Mariana spunea...

alina...count on me...ca eu am mereu mereu raspuns la aproape...toate intrebarile...si bineinteles...numai si numai..raspunsul corect;)

World Wide Alinoi spunea...

E politist? Jeez :))))
Scuza-ma putin, mor de ras!
Deci de-aia era pozat cu catusele? Si eu care credeam ca are inclinatii sado-maso (scrisesem masco, initial :))))..
N-am nimic, nici nu-l cunosc, Bogdan l-a facut cunoscut.

DeModaVeche spunea...

Ma, lasati-l va rog, e destul de vulnerabil si nu cred ca ii face placere sa fie luat in colimator decat de mine.

Un suflet spunea...

Am avut si eu o singura data curaj sa intru la shaormeria din centru de peste drum de peco... si mirosul izbitor de usturoi m-a dat pe spate...nu mai zic nimic de ceea ce era inauntru...curatenia nu a existat pe acolo, dar cu toate astea cunoscutii mei mananca de acolo cu placere.
Ma bucur enorm ca nu am avut curaj niciodata sa mananc de la acel fast food...cu siguranta dupa descrierea pe care le-ai facut-o mi se intorcea fiecare particica din stomac pe dos.

DeModaVeche spunea...

Si eu cunosc o gramada de oameni care mananca de acolo fara probleme. Asa e cand n-ai alta alternativa... lipsa concurentei naste monstri.

Ma gandesc sa-mi deschid o shaormarie...