duminică, 11 ianuarie 2009

Printul hi5-ului are blog

.
Il mai stiti pe Printul hi5-ului? Ei bine, si-a facut blog... "infelixway"
La cum il cunosc stiam ca-si va face, era inevitabil. Ghinionul lui e ca si l-a facut taman acu' cand m-am apucat eu sa ma dau pe bloguri si sa fac pe Mircea Badea, stricand cheful oamenilor.
Cei mai rasariti dintre hi5-isti incep sa-si dea seama ca la cele cateva poze lesinate trebuie asortate si cateva pareri scremute din suflet. Nu zic de Felix acum, ci de cei multi care vor trece de pe hi5 in blogosfera, pentru ca "a fi tru" inseamna acum sa iti dezvelesti si mintea pocnita, nu numai curul. Sper ca stiti ce e aia "tru"... altfel sunteti invechiti, sunteti "old"... pe ce lume traiti?
Pe Felix nu-l agit prea tare, il lasa sa vad ce da din dansul. Desi i-am promis ca nu-l mai fac de rusine pe net, s-ar putea sa fiu zdreanta si sa nu ma pot abtine. Probabil o sa ma sune si o sa-mi zica iar ca-s bulangiu, iar eu voi scoate postul asta. Lasa prietene, ca postul asta e cea mai buna reclama. Ti-am ridicat mingea la fileu, acum scrie ceva destept!

Si renunta la limbajul de mess cu "k" si :))) ca nu mai esti pe hi5. Fii tare!

14 comentarii:

World Wide Alinoi spunea...

Asta isi urmareste singur blogul. Hahaha

DeModaVeche spunea...

Vai, da' ce rea esti! :D

A corectat... e si el incepator!

Sa-l vad ceva mai incolo...

Anonim spunea...

Ce m-am mai ras de comenatriul marianei :))) Vai cit am mai ras :))) Multumesc Felix !!!!
De, preconceptia bat-o vina :)

Anonim spunea...

Parca nu urmareau mondenii ca tie nu-ti plac comediile. dar vad ca esti Tru. Tokio Hoteeeeeeeeeeeel

Cat despre Felix...i-am dat cateva "sugestii" :P

DeModaVeche spunea...

NU de la mondenii stiu de tru... :D

Va dau eu o sugestie la amandoi... schimbati culoarea neagra. Nu se potriveste cu ce ziceti voi acolo.

Anonim spunea...

Ma rog, Mondenii au asta cu "tru" in familia Emonescu.
Iar mie imi place negrul, so...ramane.
Probabil ca ma sa o schimb cand o sa am dispozia de schimbat ceva
La Felix...don`t care!
Sa puna ce-i place.
La alte sugestii am referam

World Wide Alinoi spunea...

Da, sunt mica si a dracului :D.
Care e faza cu demodaveche.ro?

DeModaVeche spunea...

Trebuia sa fie secret :) CUm de ai dat de el?

Din lipsa de activitate m-am hotarat sa aprofundez. Momentan ma chinui cu arhiva.

Anonim spunea...

nu a comentat nimeni azi.
asa ca le marturisesc si celorlalti cititori un cantec de lupta, inventat dupa meciul de la cluj:
Beligan! Radu Beligan! (pam-pam)

cititi interviul de azi, 12 ianuarie, din Jurnalul National.

World Wide Alinoi spunea...

E, mai conteaza? Am aflat. Te muti acolo? Si de ce trebuia sa fie secret?

DeModaVeche spunea...

NU mai conteaza, eram doar curios. Ma mut deindata ce invat sa-l aranjez un pic... deocamdata ma doare capul, e prea mult de lucru pt javra asta a mea de PC si prea complicat pt creierul meu invatat doar sa dea comenzi de privit si citit..

Anonim spunea...

Beligan! Radu Beligan!

Anonim spunea...

Ti-am spus sa-ti pui Wordpress ca e mai simplu :)

Anonim spunea...

Concern Fresh Wind offers a construction investment for different tariff plans. Recently, many, overcame the recent financial crisis, more began to wonder how invest the money at interest . According to conclusions of many of the leading the best analysts, one of the most investing money in building. Everyone knows that the construction of less exposed to the risk of falling prices, in addition , construction has always been important and in demand, and will be in demand. Even the economic crisis did not recaptured removed the desire for people to buy their own property. Therefore, investment in construction will always remain relevant and profitable.

Fwit.Biz - [url=https://fwit.biz]how to invest money[/url]