sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Totul pentru Fotbal

.
Am ramas surprins cand am auzit de acest film, acum vreo 2 luni. Nu-mi venea sa cred ca nu stiam un film romanesc cu un astfel de nume. Nici pe google nu sunt prea multe informatii despre el, iar dupa ce l-am vazut as putea sa spun ca una din cauzele pentru care acest film nu prea a fost difuzat inainte de revolutie, este faptul ca el zugravea exact modul cum decurgeau aranjamentele din fotbalul romanesc.

Este facut de Andrei Blaier in 79 si in film joaca Aurel Giurumia, Emil Hossu, Sebastian Papaiani, Gheorghe Dinica, Jean Constantin si chiar Rica Raducanu. Cei care au prins vremurile alea in fotbal, macar la tv, nu trebuie sa rateze filmul. Este facut bine, iar meciul decisiv se joaca pe un stadion plin, pe care spre rusinea mea nu-l recunosc, probabil este fostul Republicii sau fostul Progresul.

Pe scurt... Echipa unui orasel de provincie, care producea rulmenti, retrogradeaza dupa un meci cu rivalii din orasul care face osii. Dupa interventii la federatie meciul se rejoaca, iar orasul devine extrem de agitat, dupa o perioada de mare tristete, cauzata de retrogradarea echipei. Sunt prezentate misto "motivarea" propriei echipe, dar si "destabilizarea" celeilalte, cu toate mijloacele, plus jocurile de culise. De exemplu... unde credeti ca se negocia aranjarea partidei? Intr-o gradinita de copii, iar negociatorii beau coniac din sticla de iaurt...

" - M-am saturat! Bigamule! Te-ai insurat cu stadionul, nu cu mine!"
" - Da' cum sa-i las pe baieti?! Nutza... tu vrei sa retrogradam, nu?"





Filmul l-am luat de pe site-ul asta, dar acum mie nu-mi mai merge, nu stiu de ce. Poate il gasiti pe DC.
.

21 de comentarii:

Anonim spunea...

il vreau si eu. cand a fost la tv, nu am putut sa il vad pe tot. :D
Support movie sharing!

Anonim spunea...

vreau si eu filmul. acum e prima oara cand aud de el si pare interesant.

DeModaVeche spunea...

Eu tocmai l-am sters inainte sa postez asta.
Tre sa-l mai gasim pe undeva...

DeModaVeche spunea...

Am reusit sa fac rost de el... il avea si frati-miu.
Nu stiu unde si cum sa urc sa-l ia lumea...

Anonim spunea...

mi-a zis un prieten, care vorbea cu un alt prieten la scara blocului, ca ei isi urca fisiere pe www.transfer.ro
dar eu nu sustin deloc pirateria de genul asta. nu e frumos!

Anonim spunea...

Pe www.rapidshare.com sau wwww.transfer.ro nu merge? Am auzit mai demult de filmul asta (de fapt am citit intr-o despre niste poante de la filmare povestite de Rica Raducanu), dar de vazut nu am vazut filmul.

Anonim spunea...

nu e giulestiul?
stad vechi al lui progresu nu e sigur, iar republicii parca avea tribunele mai mari
stiam si eu de film, vazusem faza cu rica raducanu la teo mai demult, dar n-am apucat sa vaz toata nebuneala
vag

DeModaVeche spunea...

Nu e Giulesti, desi s-ar putea sa fie filmate cadre de pe doua stadioane.

Hai ca poate il pun diseara pe trnsfer.ro

Anonim spunea...

ms. l-am primit
cadru ala cand intra pe tunelul cu rica raducanu cred ca e giulestiul. apoi, mai spre final, aduce cu buzaul la tribune si la scarile de acces...
vag

Anonim spunea...

gata ma am descoperit - am avut dreptate - scrie pe genericul de final "multumim echipei gloria buzau si suporterilor sai" :) + culorile si autocarul

DeModaVeche spunea...

ahaha.... foarte tare. LA stadionul de la Buzau nici nu m-am gandit.

Cine mai vrea filmul sa lase o adresa de mail.

Anonim spunea...

Salut.Vreau si eu filmul daca se poate.Adresa mea de mail este: nicu_fvt@yahoo.com

Anonim spunea...

Saru'mana nenea.

kacioFCD spunea...

baga si mie :). kacio23@yahoo.com Multam

Anonim spunea...

L-as vrea si eu. wladapo@yahoo.com
Multumesc anticipat.

Anonim spunea...

trimitemi-l si mie pls.lmc_kady@yahoo.com.mersi

Unknown spunea...

cine ma poate ajuta sa iau si eu filmul? mail me weaksis@gmail.com, mersi anticipat:P

Anonim spunea...

Totul despre fotbal gasiti aici:

http://www.netdrive.ws/133387.html - prima parte
si
http://www.netdrive.ws/133388.html - partea a 2-a

bafta

Anonim spunea...

am folosit in alta parte o bucatica din blogul tau, sper sa nu te superi, am lasat in schimb linkurile. sunt doua, 700m fiecare, merge rapid.

Anonim spunea...

doresc si eu filmul ,am jucat ca figurant, este un remember din viata mea,multumesc anticipat.e-mail adress gabriel.damian@telenet.be

Anonim spunea...

imi doresc si eu filmul asta pentru ca a jucat si tatal meu...din pacate a murit acum 20 de ani..si mi-as dori sa-l revad in film...please....dak il are cineva..il rog frumos sa-mi dea un semn pe roxanablondy@yahoo.com