duminică, 8 februarie 2009

Soarta lui Pasarila

.
Stiam eu ca soarta asta le aranjeaza ea pe toate, ca o parsiva si cruda divinitate ce parca se amuza uneori de oameni. Ce sanse ar fi avut un sportiv de top sa fie injunghiat mortal, la 4 ani dupa ce abia scapase cu viata dintr-un incident asemanator? Cine se mai gandea ca Marian Cozma va mai fi vreodata injunghiat? Mai intelegeam daca era un obisnuit al strazilor sau daca umbla printre gainari...
Se spune ca nu era usa de biserica, dar asa esti catalogat daca nu dai in spate si nu intorci capul in alta parte.

Dupa tragedia asta, cum sa nu te gandesti ca exista acest animal de prada, numit soarta?!


"Desi lume toata e plina de ura,inimile inca mai sunt pline de iubire"... asa zicea el pe pagina lui de hi5.

7 comentarii:

Anonim spunea...

niciun comentariu pana acum...imi iau eu inima in dinti. abia ce m-am intors din Dinamo, unde am aprins o lumanare si am depus niste flori...nu conteaza ce am simtit eu...
voiam sa spun ca personal, m-am saturat sa aprind lumanarile celor la care tin. si la Dinamo ne "pricepem" atat de bine sa o facem....

DeModaVeche spunea...

Stii.. de cele mai multe ori astfel de tragedii unesc oamenii si-i scot din starea asta de letargie, de nepasare si de resemnare.
Am vazut ca ungurii au iesit pe strada si n-au ramas nepasatori, fie ca au fost fani de handbal, oameni obisnuiti sau extremisti satui de mafia tiganeasca.

Sunt tare curios de reactia romanilor si nu prea cred ca le va pasa prea multora, afara de noi, mereu aceeasi mana de oameni.
Probabil ca romanii se vor uita doar "ca la mort".
Noroc cu televiziunile astea care stiu sa vanda morti...

Anonim spunea...

da. perfect de acord cu tine.
cum erau niste batrane langa mine..."e fotbalistul ala, Hildan!" "nu, e baiatul ala de la handbal..."
...poate nu m-ar fi afectat atat de mult daca nu ma lega cumva o simpatie fatza de el...dar si daca era de la steaua si patea ceva identic, as fi fost rascolit, cumva...
suntem ultimii ciudati ai vremurilor astora...

Anonim spunea...

As avea multe de spus aici... In primul rand condoleante familiei. Totusi, asa tipic mi se pare cazul asta la ce se intampla in zilele astea, si anume, "jmecheri" de genu asta, pe care ii vezi peste tot. Culmea, toti seamana izbitor de mult intre ei, atat la aspect fizic cat si la comportament. Eu sunt sigur ca daca mergi sambata in club, ai sa vezi un grup de indivizi dinastia care arata la fel ca cei din pozele ce le tot dau la stiri ce mereu asteapta o scantie ca sa poa' sa faca scandal.
O alta chestie ce mi se pare cel putin la fel de desgustatoare e modu in care mass-media trateaza cazu.
Astia chiar nu au suflet cand e vorba de rating. Mereu incearca sa surprinda momente cat mai dramatice, cat mai dureroase ale parintilor. Mi-e mila de tatal sau, care singura bucurie care o mai are e sprijinul oamenilor, si vorbele bune ale acestora si totodata sila de reporterii ce-i vad pe langa el care abia asteapta sa bufneasca iar in plans.

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul. E dezgustator cum isi fac unii imagine pe baza unui fapt cutremurator, cat despre presa din romania...no comment! M-am obisnuit cu mizeriile de oameni numite ziaristi.
Dincolo de toate astea, a murit un om, un sportiv adevarat, un dinamovist ( rival pt mine ). Atunci cand mergem la biserica, de fiecare data cand o facem, sa aprindem o lumanare si pentru cei ca el. Poate soarta asta, Dumnezeu sau cine mama dracu' e acolo si se ocupa cu resursele umane pe Terra, isi va clati privirea in lumina acestor lumanari si va lua deciziile corecte.
Sincere condoleante familiei, celor care l-au cunoscut si celor care l-au admirat ca sportiv si om.

World Wide Alinoi spunea...

Am citit azi pe Mediafax despre traseul cortegiului funerar si mi-au dat lacrimile.
E remarcabila forta pe care o are tatal lui. Trebuie sa fie oribil pentru un parinte sa-si piarda copilul, si mai ales in halul asta. Ca sa nu mai zic ca e total impotriva mersului normal al lucrurilor.
Ma scarbeste comportamentul ziaristilor fata de stirea asta (ca asta e pentru ei), felul in care fotoreporterii l-au vanat pe tatal lui Marian, sa fie pe faza cand ii mai curge o lacrima pe obraz... Poate-s eu limitata, dar nu pot sa inteleg cum isi fac aia meseria (lucru pe care l-am zis si cand am vazut pozele cu copiii morti in conditii oribile in Gaza), dar asta e o alta poveste.
Bogdane, ziceai ca probabil romanii se vor duce "ca la mort". As zice ca a fost mai rau, s-au dus ca la telenovele.
In schimb, mi s-a parut de laudat parcursul pe care l-a avut cortegiul. Macar cu asta sa-si mai aline durerea toti oamenii care sufera acum.
Pacat insa ca a trebui sa moara ca sa "beneficieze" de asta si de toate titlurile onorifice.

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este