luni, 9 februarie 2009

Concurs de blonde

Producatorii emisiunii HappyHour au avut ideea de a le pune un pic la treaba pe fostele membre Blondy. Celebrele frumoase si talentate, Andreea Banica si Cristina Rus au fost puse, chiar daca nu fata in fata, sa concureze la aceasta emisune. Fiecare a venit cu o piesa mai veche pe care a cantat-o live cu trupa emisiunii. Ce a iesit...

Andreea Banica.

Fata asta candva era chiar sexy, acum zici ca arata ca vecina mea de la parter, care sta la o samanta in fata blocului inainte de a-l culca pe ala micu' si de a iesi la disco. Inteleg eu ca e gravida si ca arata a mamica de acum, dar parca n-are destul farmec si talent ca sa se mentina "in top" cu imaginea asta. Imagine ei e fixa... sfarcul si chilotelul. Orice incercare de schimbare o duce in anonimat.
Cu cantatul... Nu prea le are, se vede ca desi e cantareata de 10 ani, nu stie sa stea intre instrumente muzicale. Vocea ei nu e chiar pe felia instrumentatiei, dar primeste un mare ajutor de la fetele redblonde. Observ placut surprins si asta ar trebui sa dea de gandit maimutoilor care asculta melodii d'astea, ca niste oameni priceputi pot face si din dance-urile astea muzica. Bassul ala e creierul...
Parca e usor intimidata de faptul ca nu se mai poate undui si cracana ca in "concertele" ei de pana acum. N-am inteles ce cacat era cu ursul ala de statiune in scena... Parca era ala de se poza cu mamaie la Amara in 86.

Cristina Rus

Fata asta si-a inceput cariera alaturi de doi fatalai, sub numele de Sing Sing BB si cantau o combiantie de rap-manele-etno-dance, un stil foarte la moda atunci. Cum dracu sa ajunga o mare cantareata? Cat era la Blondy i-a mai mers, era servita la pachet cu ailalta, dar acum e servita sub titulatura de Cristina Rus si incearca sa-si vanda imaginea fizica (ca sa nu zic trupul) impreuna cu o piesa-doua de la Moga sau de altul. Ca vocea ei n-o sa vanda niciodata. Nici macar numele ei nu va vinde vreodata, suna ca dracu. Nu am gasit niciodata nimic sexy la ea, nici cand era tanara da' pai acum... parca imi aducea a travestit, asa... poate si din cauza numelui. Arata si se imbraca pe stilul anilor 80.
Cu cantatul... mai prost decat fost ei colega, actuala rivala, Andreea. Iarasi lipsa anilor de cantat live isi spune cuvantul... n-are nicio treaba cu meseria asta. Saraca, la un moment dat chiar nu mai pote sa se tina dupa instrumente si face ce fac incepatorii... renunta... si se preface ca are treaba cu Maruta.

Concluzii... e greu cand nu mai ai butonul la microfon, pe care sa-l pui pe "on" doar cand comunici publicului formula magica a bunei dispozitii... "hai manutele sus, si acolo in spate, uhhh". Fetele ar trebui sa ramana strict la dance-uri lejere si playback ca altfel se expun prea mult si nu mai fac fata, mai ales ca nici fizicul nu le mai ajuta. Si cand vor ajunge sa arate ca Marinela Nitu, nici macar atunci sa nu le apuce dracu nevoia de cantat live, ca ne ducem cu totii la balamuc. Sau ne mutam pe OTV... Baragladina de Marinela a speriat tot platoul cu onomatopeele ei, chiar daca s-a cacat pe ea la inceput si incerca sa le sugereze sa dea negativul mai tare, doar-doar nu i se aude jelitul nenorocit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

2-10, 2-10...merge?
Asa. As vrea sa fac si io o dedicatie pentru toata lumea din seara asta si pentru toti care ne urmareste...
Doamne cand am ascultat-o pe frumoasa buzata explodata, aka Marinela Nitu, am uitat ce cautam la tine pe blog.
Cat priveste blondele minune, Andreea Banica, s-a descurcat mult mai bine decat Cristina Rus, inima mia bate, bate pentru tine..la la la la laaaaa
A bagat si acum o "inima mia"
Gata

Anonim spunea...

ti-am dat o stea. termina odata cu prostiile astea, nu te mai uita la televizor. daca tot n-ai ce face, mai pune si tu mana pe o carte, o revista, mai fa cate un cornet...

Radu spunea...

Sorin are dreptate... eu ti-am zis de la articolele cu eurovision ca o dai in balarii. Fii baiat serios!

DeModaVeche spunea...

Ma, lua-v-as steaua aia in pix... eu nu ma uit la tv, m-am uitat pe site, pe happyhour.ro.
Nu pot sa ma vindec, imi palce sa mi dau cu parerea despre cantarete si aia e singura emisiune cred.

Oi sta eu mai mult pe acasa, dar nu reusesc deloc sa stau mai mult de 5 minute in fata teveului.