joi, 19 iunie 2008

Melodia cu care m-am terzit.

S-au cam rarit melodiile cu care ma trezesc dimineata, asta pentru ca am impus o regula. Am numit-o regula spalatului si se refera la faptul ca nu este demna de a se numi "melodia cu care m-am trezit", decat cea care imi vine in cap in intrervalul cuprins intre deschisul ochilor si spalatul la baie... adica maxim 5 minute. Am zis ca nu e fair-play sa nu impun o limita, ca pe urma se creaza discutii care ma vor framanta toata ziua.
Am mai avut zilele trecute cateva tentative, dar n-am reusit deloc sa le identific in ziua respectiva, ci dupa cateva zile... Iron Maiden - Wasted years sau Chris Cornell - You Know my name.
Pe asta de azi recunosc ca am ascultat-o aseara in masina. Nu imi plac prea mult baietii, dar voi merge sigur la Best Fest sa-i vad.

Stereophonics - Dakota

Niciun comentariu: