joi, 19 iunie 2008

Moartea pe Google

Sunt sigur ca pe fiecare dintre voi l-a manat fudula curiozitate de a-si cauta pe google numele. Asa am facut si eu azi, desi dadusem mai demult si imi aparusera cateva chestii despre mine. E... acum, convins ca m-am facut mai mare si mai frumos, am dat din nou, nerabdator sa vad daca am ramas cu vreo realizare in inimile motoarelor de cautare, chiar daca eram constient ca viata mea se desfasoara in acelasi mod banal… sa vadem pana cand.
Dau enter nu foarte convins, si raman cu gura cascata la primul titlu gasit… “Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe… cutarita” Adica numele meu intreg. Adica pe mine?! Mi s-au taiat picioarele gandindu-ma la ciudatenia asta si am dat si cautare pe imagini. Poza care mi-a aparut in fata mi-a pus capac… doua cruci alaturate, cu coroane de flori proaspete, iar pe una scria chiar numele meu. Am citit pe litere si da… era fix numele meu. Nume foarte rar, pe care n-am mai auzit sa-l poarte cineva in tara, desi m-am documentat. Foarte naspa senzatie sa-ti vezi propria-ti cruce. Fiind un pic bolnav cu capul cred, mai demult, mi-am inchipuit, desi nu-mi doream evident, cum ar fi sa moara jucatorul meu preferat de fotbal… si a murit… cum ar fi sa-mi moara cineva din familie… si a murit… sau cum ar fi sa-mi moara un prieten… si a murit, ba chiar mai multi. Normal, m-am gandit cum ar fi sa mor si eu. Sper ca asta sa fi fost moarte mea… moartea pe google. Sper sa fi scapat pentru urmatorii ani. Oricum am facut eforturi titanice de a nu ma mai gandi la moarte, mi-e frica sa nu cumva sa influentez soarta a mea sau a altora, cu mintea mea bolnava.
Am cunoscut odata un betiv... pai da, ce sa fac, n-am cunoscut vreun scriitor, ca doar nu umblu prin biblioteci. Eram mai multi prieteni si ne-a spus ca ne stie zonele de origine ale familiei fiecaruia, dupa nume. N-a gresit la nimeni, la mine a zis hotarat… “Valcea”. Asa era, familia mea are originile in Valcea si nume de familie ca al nostru am mai vazut doar pe acolo. Baiatul mort in accident de masina si care a aparut in ziarele locale si pe google, e tot de acolo. Mai am rude cu numele asta in Valcea, dar el nu cred ca e din neamul meu. Cosmarul continua... gasesc clip si pe youtube despre asta.
Desi acum ma incurajez cu senzatia aia pe care o ai dupa ce te visezi mort, adica “ti-a murit moartea”, nu pot sa nu recunosc ca m-am grabit sa scriu asta, s-o vedeti si voi repede pana nu mi se intampla doamne fereste ceva. Am vrut s-o pum maine pe blog, dar o pun azi… parca am intrat in criza de timp, sa mor. Aoleu… ptuu, ptuu, ptuu… bat in lemn! Macar ramaneti cu aminteirea unui fenomen paranormal.
Am citit articolul despre accident si inmormantare si am constientizat ce ramane dupa noi…

“Tragedia din wekendul trecut a avut printre alte urmări şi aceea a creşetrii numărului de vizitatori pe paginile de internet ale presei vâlcene. Şi „ Ziarul de Vâlcea” a înregistrat creşteri semnificative. Luni ziarele s-au vândut foarte bine. Dacă oamenii mai în vârstă, prieteni sau cunoscuţi a celor două familii greu încercate de moartea tinerilor WZ şi XY au ales ediţiile tipărite, tinerii, colegii, prietenii cunoscuţii, elevii liceelor din Vâlcea au preferat lectura pe internet.”

7 comentarii:

vyanna spunea...

si mie mi s-a intamplat o data faza cu sa te gandesti la moartea cuiva si in putin timp sa moara.. si mi s-a intamplat exact cu cea mai importanta persoana din viata mea.. bunicul. ma gandeam pe nu stiu cat februarie 2007 cum ar fi daca ar muri? ce-ar ramane din mine? si o luna mai tarziu.. s-a dus.. m-am simtit cel mai vinovat om de pe fata pamantului.. era ca si cand l-as fi omorat cu mainile mele.. crunt..

kacioFCD spunea...

ma..asta nu e nimic . Eu am visat cand a murit bunica-miu . In vis mi-am dat seama ca a murit si chiar si ora . Si fara caterinca . Iar cand ai mei au primit telefonu cu vestea,am ramas ca prostu . Bine,stiam ca e bolnav si mult nu mai are ,dar...

DeModaVeche spunea...

Astea-s chestii inevitabile, ma... oricum se vor intampla. Mie-m i traiesc toti bunicii, dar sunt f batriani si stiu ca asta e... Visele cu apropiatii care mor sunt cumplite. Dar nu va doresc sa-i visati ca traiesc, desi sunt morti... e cel mai trist lucru pe care il poti trai!
Ma rog... cu "Moarte pe google" nu asta vroiam sa zic, dar ca tot a venit vorba... am avut acu doua seri iar un vis tampit. Coboram de la Bucura spre Campul lui Neag singur, alergand. Si dupa o stanca, pe poteca ingusta stateau in cur doi copii cu cate o secera in mana. I-am impins la o parte cam violent si mi-am continuat alergarea. DUpa ceva timp, tot dupa o stanca, mi-au aparut amandoi in fata si uraland incercau sa ma impunga cu varful secerii. Ia zi, Kacio... ca tu te pricepi... o fi ceva cu comunismul? :D

kacioFCD spunea...

nu este ma cu comunismu . Este atat de simplu . Ai sechele ,nene :) . Daca stam sa analizam , putem trage concluzia totusi ca familia ta a avut de suferit de pe urma comunistilor , iar tu erai neputiincios . Si acu acele momente iti reapar in viata ,sub forma de vis . Acei copii tipau asemenea comunistilor , sa inspire frica si autoritate . Sau cred ca e mai simplu , ai sechele :D

kacioFCD spunea...

si eu ce prost . Ai probleme , nu sechele . Presimt ca te vei trezi cu o melodie de om trist . Sa vedem daca am dreptate . Nici nu dorm de frica sa nu visez copii cu seceri

Anonim spunea...

cred ca aveti prea mult timp liber si vi-l petreceti gandindu-va prea mult la probleme metafizice. eu ori nu visez nimic, ori visez numai chestii usoare, de vara. beti si voi o bere inainte de culcare, face minuni

DeModaVeche spunea...

Ma, tu vinzi castraveti gradinarului? :)))