duminică, 10 august 2008

Aproape de voi...

In seara asta vreau sa beau
Sa uit de-orice nevoi
Sa sparg paharul si sa zic:
Sunt acum, aici, cu voi

Nu stiu cat timp mi-a mai ramas
Dar vreau sa mi-l petrec
Cu voi care mi-ati fost alaturi
La bine si la greu

Si de-o fi si eu sa mor
Nu vreau sa va intristati
Sa cantati si sa jucati, pana-n zori...
Si daca din cand in cand
O sa ma primiri in gand
Voi fi aproape de voi

Inchin paharul si va spun:
Ii multumesc Celui de sus
Ca mi v-a dat prieteni buni
Si nu-s singur pe acest drum

Si de-o fi si eu sa mor
Nu vreau sa va intristati
Sa cantati si sa jucati, pana-n zori...
Si daca din cand in cand
O sa ma primiri in gand
Voi fi aproape de voi

12 comentarii:

DeModaVeche spunea...

Asta e sfarsitulul balamucului... cu un consum mai moderat de alcool se putea auzi mult mai bine! Ne intalnim saptamana viitoare cu alte comentarii.

DeModaVeche spunea...

Apropo... au fost peste 60 de oameni. Kuoaiee, ati baut ca la 18 ani, dar ati uitat ca nu va mai tine la varsta asta! :)))

Popa spunea...

cand m-am trezit duminica, am avut un moment de amnezie...nu mai stiam cine m-a dus acasa.Ana mi-a spus ca Raga:)
Aveam o idee ca s-a intamplat ceva,dar se vede(si se aude) ca m-am aranjat bine:)

vyanna spunea...

pfu.. daca stiam ca a fost asa aglomeratie veneam si eu.. numa' sa fac paguba si tot veneam.. :D

Radu spunea...

Imi pare rau ca n-am stat mai mult, da' cu familistii astia din DOL si cu alde Popescu nu se poate... ce sa-i faci, asa e cand stai dupa altii cu masina.

La multi ani inca o data!!!

Anonim spunea...

gata.. acum e oficial.. :D
La multi ani !! multa sanatate, fericire si multe impliniri !!

Alex spunea...

HAAAHAHA!
ce dai, ma, vina pe mine!? :D
v-ati tirat ca serpii aia obositi...doar nu era sa raman cu mari pe cap.
Bobule, superpetrecere! m-am simtit f bine, personal, vibratii bune...:P
w-e plin, urmat de zile in nisip si stele cazatoare. :D

PS:
Gica, merci de sfat, dar am luat-o prin Topraisar si Adamclisi, nu pe la negru voda ca nu am avut curajul sa ne aventuram :D

DeModaVeche spunea...

Sper sa nu s-a simtit nimeni "neglijat", desi au faot mai multe gasti... sper ca am reusit sa impac pe toata lumea. Ma bucur ca ati fost alaturi de mine in acest "sensibil" ceas al vietii mele si n-o sa regret niciodata ca din 1000 de euro, am ales sa merg in concediu doar cu 300, iar de restul ne-am "aranjat" impreuna. Ehe... care prost ar mai pleca o saptamana in condediu 2 persoane cu 300 E, iar mai mult de dublu i-ar sparge intr-o seara cu prietenii?!
Va zic io... ala care are! Prieteni...

Popa spunea...

sal Alex
nu ai pierdut nimic...:)
doar ce povesteste Bobi mai sus;)

DeModaVeche spunea...

Poze din seara aia... http://www.flickr.com/photos/boaba/sets/72157606832003217/

Care mai are poze? Ca sunt cam putine!
A... si sa-i trag la nas lui Talash, care a zis ca n-a putut sa bea linistit ca am cantat noi!

Anonim spunea...

Ma, am baut linistit nu -ti fa griji, da' daca la ora 12 si la 30 de ani va apucati sa cantati "la chitarele" in loc sa socializam si noi putin, normal ca ma apuca dracii. A, plus ca asta de la Cargo e o cantare foarte vesela, foarte potrivita de un bairam de 30 de ani. Plus ca n-am reusit sa vad si eu un rasarit de Crevedia, ca in vemurile bune. Dar per total a iesit bine, mai putin pensionarii care vor repede la nani. Data viitoare facem iures. Daca ma mai invita cineva...

DeModaVeche spunea...

Ba, chiar nu mai are nimeni poze din seara aia?