miercuri, 6 august 2008

Din aceasta masina nu se arunca gunoi pe strada

.

Ma, am o boala pe taranii astia de arunca gunoaie din masina!..
Daca circulati mai des pe la periferie, daca stati in aglomeratie pe centura sau pe dn-uri, e imposibil sa nu vedeti cretini care deschid geamul sau usa si arunca, pahare de palstic, peturi sau hartii. Cum sa tina gunoiul in masina?! Mai vezi cum zboara din trompete de dacii cate o cutie goala de bere, ei zic ca fac un bine si o arunca in sant. Pai sa veniti de la Ploiesti sau Targoviste pe DN1A! Sunt pline santurile de gunoaie aruncate din masini. Idiotii de tarani chiar nu se gandesc ca pe alea nu le strange nimeni niciodata poate! Hai ca in oras, chiar daca e la fel de urat gestul, tot le mai strange careva.
Acum sunt mandul posesor a unui sticker care sper ca le va da de gandit cacanarilor! Daca vreti si voi, comandati-l aici, e gratis si nu lasa urme pe masina. Sau daca va e lene... mai am eu 4 bucati, primii patru doritori sa ridice doua degete.



24 de comentarii:

Alex spunea...

V
(doua degete).

Anonim spunea...

Mai exista o campanie asemanatoare, in cazul asta stikerul nu se lipeste pe masina nenesimtitului, ci pe masina porcului, boului ..etc.
http://parchez.ca/un-porc/
Din pacate, aceste stickere nu-s gratuite, costa ceva, dar merita (asta a fost vocea pitonului)

Popa spunea...

am cazut la pace cu "cainele"
io ii fac rating, el imi da un sticker
afacere nene:)
PS:nu stiu la ce gagica te-ai gandit ca l-a cunoscut pe Dan
ala mic si...blond eram io

DeModaVeche spunea...

M-am gandit la Geo, nebunule! Ca tu stiam ca ai intrat in familie ceva mai tarziu, dupa o noapte intreaga in care am veghet la capataiul tau :)))

Popa spunea...

ce noapte frate:)
atunci a fost facut oficial anuntul:))

Anonim spunea...

DA! VREAU STICKER! MULTUMESC!

VORBIM...

BABUSCA

DeModaVeche spunea...

Aplauze pentru Babusca... numai ea stie cat a muncit pentru stickerul asta :)))
Mai am unul singur, lu' Cristi nu-i dau ca e pieton :)
Vroia Talash, dar e la doctor, se mai cauta de ceva... daca nu intra aici sa ceara, pierde...
Hai care o vrea pe ultima?

Popa spunea...

asta e prima ta licitatie,ih?

Anonim spunea...

eu il vreau pe ultimul

dogmatic

DeModaVeche spunea...

Gica... nu e licitatie, kuoayee! E mobilizare! Tre sa ne mobilizam si sa luam atitudine, iar eu sunt bun la mobilizari, daca ma fortez sunt bun si la manipulari! :D

Deci... s-a dat, vorba aia! Talash a ramas fara...
Sincer eu mai mi-am oprit unul...

Acu' poa' sa inceapa licitatia!

Radu spunea...

cristi, mersi de idee cu "parchez.ca" .. sa vezi ce mi-i "tatuez" pe taranii care parcheaza pe pista de biciclete! :D

dennyx spunea...

gica confunzi balurile... noi ne-am cunoscut la ala din 92 cind eram clasa a 9-a .... de cintat am cintat la ala din 96 cind eram a 12-a si un an mai tirziu cind era boaba a 12-a si mau a 11-a ... sa tot fie vreo 16 ani.. chiar ca ce vremuri domnle!!!

Anonim spunea...

E de apreciat totusi ca isi da seama ca face parte din familie :)). Datele nu conteaza!

Anonim spunea...

V (2 degete)
Doar alex si cu mine am ridicat 2 degete asa ca...

DeModaVeche spunea...

Sa recapitulam...
Alex, Gica, Andreea, Claudiu si Raga. Lu' Mau ii dau direct masina.
Am mai comandat o serie, gagica de la umbrela verde a spus ca imi da inca 10 bucati, ca am fost cuminte.
Daca mai vreti, inscrieti-va pe lista aici, nu pe alte cai. Cred ca la sfarsitul lunii le voi avea.
Deci primul pe noua lista e Mau...

Anonim spunea...

daca-i gratis iau si eu unu... hai doua :)
vag

vyanna spunea...

si vyanna..
imi dai si mie maestre pentru buburuza mea?

DeModaVeche spunea...

Sigur... o sa incerc sa-l modific un pic... "Din aceasta barca Nu se arunca gunoi in apa" :D

vyanna spunea...

nuuuuu!!! ca am si dintr-aceea de merge pe 4 roti pe asfalt.. pentru ea doream.. ca e mica si rosie si civilizata. vreau sa stie lumea ca ea nu arunca gunoaie pe strada.. asta daca vrei sa o ajuti.. daca nu, nu te oblig..

Romanian Pug Club spunea...

vreau si eu :P

DeModaVeche spunea...

Deci.. din prima serie mai am doua... ale lui Claudiu si Raga, pe care tre sa le dau, veniti joi la fotbal!
Din a doua serie care va sosii la sfarsitul unii... Mau, Vag, Viana si Cristina.
MAi sunt 6!

cornel spunea...

Opreste un sticker si pentru mine!

P.S.- Pot sa parasc pe cineva de aici care vrea sticker dar pe care l-am vazut cand arunca din masina?

DeModaVeche spunea...

Da, paracioasa mica... poti! Dar sper ca nu e vorba de mine...

DeModaVeche spunea...

Am mai primit azi 5 bucati, odata cu Talash si cu.... n-o sa ghiciti niciodata, desi e foarte simplu... Felix!!!
Asa ca se pare ca stickerul va fi promovat si pe hi5, la pariu ca va aparea curand la Felix pe hi5 o poza cu masina sa, stickerul si el langa numar, cu ochelarii polis. Oricum, e baiat!
Gata, nu mai am!