joi, 11 septembrie 2008

Melodia cu care m-am trezit.

Probabil datorita faptului ca s-a terminat vara, cu vacante si atmosfera aia lejera si mai ales ca am schimbat prefixul, m-am trezit dimineata cu o piesa d'aia de luat lumea-n cap. Desi nu-l suport pe individ, piesa mi se pare draguta, dar n-am auzit-o pana azi dimineata decat de vreo 3-4 ori. Dar le zice bine: "We didn't have no internet but man I never will forget/ The way the moonlight shined upon her hair"

Kid Rock - All summer long



Now nothing seems as strange as when the leaves began to change
Or how we thought those days would never end
Sometimes I'll hear that song and I'll start to sing along
And think man I'd love to see that girl again

Si ca bonus... sa va zic ca acum cateva zile m-am trezit in cap cu Coco Jambo... va ofer varianta punk. E chiar tare... de la minutul 2.10

Niciun comentariu: