luni, 29 septembrie 2008

Melodia cu care m-am trezit

Saptamana trecuta m-am trezit, joi dimineata, cu piesa aia veche de la TLC... negresele alea. "No scrubs" ii zice... Am tot cautat ziua intreaga o varianta mai interesanta, un cover ceva... dar n-am gasit si am renuntat sa pun clipul original... ma enerveaza stilul lor. Pacat totusi ca nu exista un cover ca lumea dupa ea, ca ar suna tare interesant.
Duminica m-am trezit cu Papa Roach, o melodie buna de pe ultimul lor album, care in general e cam naspa... "Forever". Imi palc piesele lor in general, chiar sunt misto... dar imaginea lor mi se pare de cacat. Arata ca dracu, un fel de emo mai underground, plus ca live suna tot ca dracu... Am vrut sa va arat piesa asta live, dar e cam naspa.
Asa... azi m-am trezit cu Metallica - The day that never comes, de pe ultimul album... album destul de controversat in lumea fanilor... unii zic ca tare altii ca e moale. Nu ma pronunt deocamdata :D Clipul mi se pare aiurea... tipic american si n-am inteles nimic din el. Piesa e chiar buna... am ascultat-o aseara de doua ori la radio si am fost aproape sigur ca o sa ma trezesc cu ea in cap.

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu m-am trezit cu o panica mare in dimineata asta... am visat azi-noapte ca ningea, serios.

melodia imi place si mie.. am ascultat-o acum cateva zile, dar tot cu zapada in cap ma trezesc. se apropie.. e grava treaba.

justl spunea...

Eu m-am trezit zambitoare, nu stiu de ce.
Si piesa este super.Chiar imi doream sa o ascult. :)

DeModaVeche spunea...

Zambitoare, panicate... Frate, dar sunteti cam agitate noaptea. Bagati ceva alcool inainte sa va neutralizeze simturile si visele. :)