luni, 29 septembrie 2008

Piesele lunii septembrie

De la un timp ascult muzica numai pe youtube. Astea sunt piesele care mi-au palcut cel mai mult luna asta, toate live:

1. Megadeth - A Tout Le Monde - live 2005
De pe albumul Youthanasia, piesa cica e facuta in urma unui vis avut de liderul trupei, Dave Mustaine si ii este dedicata lui Kurt Cobain. Foarte misto publicul la minutul 2.45. Megadeth traieste doar prin Mustaine si vocea sa inconfundabila.


2.Oasis - Cast No Shadow. - Live 1996
O piesa mai putin "comercializata" a celor doi frati Gallagher, dar marfa rau... parca e ca un balans, asa... ca si cand te-ai da in leagan cand o asculti. E atat de veche si se aude atat de bine! Singurul motiv pentru care muzicienii n-are trebui sa se lase de cocaina... cand devin curati nu mai au inspiratie. Cei doi frati, fani Man City, nu prea au mai scos chestii smechere de cand s-au mai cumintit. Luna asta, fratele mai mare, Noel, a afost atacat pe scena, in Toronto... iar fanul dement s-a ales cu o corectie de la Liam.... vezi aici.


3.Serj Tankian - Empty Walls - Live Rock Am Ring 2008
Albumul solo al vocalului de la System Of A Down mi se pare, fara exagerare, unul dintre cele mai bune 5 albume ascultate de mine in ultimii 10 ani! De foarte mult timp n-am mai ascultat un album care sa aiba toate piesele de acelasi calibru... si ce calibru! Iar piesele astea cantate la Rock Am Ring, cu publicul care se amesteca cum numai aici se poate, ma fac sa cred ca Serj Tankian nu se va intoarce curand la vechea trupa de origine armeana. Excelent inceputul piesei...


4. Silverchair - Emotion Sickness - Live Sao Paulo 2003
Una dintre obsesiile mele... v-am mai aratat-o parca. Cred ca e in primele 10 piese favorite ale mele, de cand ma stiu.. si am descoperit-o abia acum vreo 3 ani. E o piesa de 10 minute, dar care nu plictiseste nicio secunda. Decurand, creierul trupei, Daniel Jones, cica s-ar fi lasat de droguri... e destul de probabil daca ascultati ultimul album, "Stright lines", care e foarte soft si diferit de celelalte, chiar mai slab, ca sa nu ma feresc. Astralienii astia au evoluat uimitor, schimbandu-si stilul si abordarea foarte des. Intre minutul 3.00 si 4.00 este partea care-mi face pielea gaina ori de cate ori o ascult... si am ascultat-o de sute de ori. La 8.20 ridica vocea extraordinar de mult... sper sa se reapuce de prafuri, ca e genial!


5. Green Day - Wake Me Up When September Ends - Live
Si ca sa ne "comercializam" un pic... o piesa de sezon. Nu-mi palce in mod deosebit, dar parca are farmec asa, in septembrie. Ca si Chilli Papers, Green Day, au inceput sa scada in ochii mei, chiar daca ei canta din ce in ce mai bine. Se vand prea mult! Pai au ajuns sa se aranjeze ca niste emo! Ma rog... cel putin canta ok in continuare, dar parca nu mai sunt ei! Cum erau... aici!

Niciun comentariu: