miercuri, 1 octombrie 2008

Melodia cu care m-am trezit

Azi, desi m-am trezit dupa o noapate la bar, am fost convins ca "n-am nimic in cap". Si cand ma gandeam ca tocmai intru in baie si expira intervalul de timp in care se poate incadra melodia cu care m-am trezit, am inceput sa fredonez "how to save a life". Am mai auzit-o pe la radio, dar nu stiam nimic de ea, nici cine o canta si nici nu eram sigur ce gen e, ca aveam in cap doar versul respectiv. desi am crezut ca n-o sa reusesc s-o identific, am gasit-o foarte repede.
Piesa cred ca este despre morti, despre cei dragi care de obicei mor. Ce mi-a sarit in ochi la clip... Vocalul, baiat prezentabil la prima vedere, are totusi un vizibil inceput de calvitie. Drept pentru care, producatorii probabil, au hotarat sa fie filmat aproape numai de la frunte in jos, sau de sub barbie... Asta ca sa nu strice imaginea trupei, un vocal aratos si talentat, dar chelios, nu da chiar bine la mtv... ca si manechinii cheliosi de care v-am mai zis. Mi-am adus aminte ca asta s-a intamplat si la un clip cu o trupa romaneasca... Bere Gratis.
Clipul de pe youtube are peste 14 milioane de vizualizari si peste 27 000 de comentarii... mi se pare enorm pentru unii de care nici n-am auzit! Dar are "Embedding disabled by request", asa ca am luat din alta parte clipul.

The Fray - How to save a life


The Fray - How to save a life
Vezi mai multe video din Muzica »

Un comentariu:

justl spunea...

Marfa piesa. Imi place :)