joi, 2 octombrie 2008

Demisia!

Am facut-o! Cum ziceam si aici, trebuia o schimbare! Doamne… demisia asta era ca virginitatea din ziua de azi! Aoleu, credeam ca mor aici, ma tot suceam, cum sa fac, cand s-o fac, de ce, unde ma duc, stai sa treaca iarna, sa-mi iau concediu, sa termin ratele la banca,sa-mi gasesc altceva, ce-o zice mama, de unde am bani de bautura… mi se rupe! Am dat-o de pamant brusc! M-au enervat si intr-un minut am scris demisia. Fara gandit, fara palnuri… desi cica asa e bine, sa-ti gandesti demisia! Pai prea sunt prost, ma… Am aproape 7 ani in firma asta si sunt mult mai prost ca atunci cand m-am angajat. Daca pana acum 2-3 ani mai puteam sa simt si eu ca iau o decizie… in ultimul timp sunt un biet sclav.
Treaba a fost destul de complicata in timp, seful meu fiind un personaj absolut fabulos… si nu exagerez. Am scris odata o chestie despre el pe care vroiam s-o arat aici, dar am tot amanat, iar acum nu cred ca mai are farmec. Dar imi vine sa promit ca scriu o carte despre el, numai ca eu nu scriu carti… deocamdata :))) Pur si simplu te face in sange fara sa vrei, oricat de jm3k3r ai fi! Ieri efectiv n-am mai putut sa ascult ordinele lui!
Acum 2 ani a murit directorul executiv, cu care aveam o relatie peste capul sefului meu. In locul lui l-au pus pe un manager de proiect, pe care era sa-l bat cu cateva zile inainte. Vine nea Ion dimineata si-mi spune trist… “Copile, ai belit pula”… “De ce zici bre, nea Ioane, asa?”…. “Ghici pe cine au pus director!” M-a incercat un ras bestial si am stiut d’atunci ca-s pa… “A zis ca vrea sa te bage la puscarie!” Si gata cu primele, cu bonurile de masa, cu teambuilding-urile, cu petreceriele de Craciun, cu maririle de salarii, cu bonusurile de benzina… singurul prost din ditamai firma care nu aveam astea!
O sa-mi lipseasca locul asta, sa mor! Mai ales ca 3 dintre prietenii mei cei mai buni din copilarie imi erau colegi… si ca ma intelegeam aboslut misto cu toata lumea. O sa-mi zica lumea ca sunt prost… unde mai gasesc eu serviciu langa casa, pauza de masa acasa, prieteni, caterinca extrema, treburi personale rezolvate in timpul serviciului, masina, benzina, telefon, ... Da, dar pentru astea trebuia sa tac si s-o iau la muie si nu sunt genul s-o suga la infinit.
Acum a intrat seful asta al meu in birou… :)). Va relatez aproape live… “Esti tanar, mai Bogdane. N-ai experienta, asculta-ma pe mine ca nu-ti vreau raul. Du-te unde ti-am zis, vorbeste cu ei… nea Mariane… vrajeala, vrajeala, vrajeala… Gandeste-te bine ca e pacat, te cunosc de cand erai mic!”

Cum zicea un prieten… “Doamne ajuta, sa fie intr-un ceas bun!”

28 de comentarii:

Anonim spunea...

ti-a trebuit carte si bun simt, huliganule. unde ajunge tara cu d-astia ca tine care gandeste!?

revenind la treburi serioase.
merge bine netul acasa? nu de alta, dar sper sa ne mai scrii pe blog. :D

Anonim spunea...

ma :) am auzit si eu asta cu tanarul si ca nu stii ce faci fix acum un an, da fix! :) si acum mi-e mai bine

cum zicea si amicu tau, sa fie-ntr-un ceas bun

si las k are grija bobu mic de casa ;)

vag

Anonim spunea...

am ramas paf! Nu-mi vine sa cred! M-am trezit acu' dupa tura de noapte, citesc asta si tot nu-mi vine sa cred! 0 fi vreo gluma d'a ta, ma intreb?!? Dc. nu e... Bafta!
"Sa fie intr-un ceas bun!"
O sa ne fie dor de tine... la serv.

Anonim spunea...

Ma bate si pe mine gandul dar n-am curaj. Ceva sfaturi? :D

DeModaVeche spunea...

Pai, ma... e simplu! Tre sa te futa unu' la creieri in zi de meci important! Pai daca ar fi fost meciul cu spurcatii, iesea cu sange, cu astea :)))
Maule, ai grija, kuoaiee, stai drept, da-i in sangues, nimeni nu pune piciorul pe cap familiei noastre! :D

Imi palce mie sa ma victimizez, recunosc, dar cand ma gandesc la copiii din Somalia... Ehe, eu chiar sunt fericit.

Anonim spunea...

copiii din Somalia se suie in barca si ataca vase in golful ala. mai rapesc o baba nemtoaica si un cretin italian si aia e. le creste PIB-ul cu 75%.

DeModaVeche spunea...

Care stie ce se face in situatii d'astea? Cum e cu preavizul asta? Ce avantaje si dezavantaje sunt? Ce pericole?

Ma, ceva de munca care sa ma coafeze, n-aveti si voi? :D Dar fara sefi...

Anonim spunea...

hai ca imi dau eu demisia si te angajezi in locul meu :))
in zi de meci m-au enervat si pe mine, ieri; dar nu unu`, ci una.
cu preavizul, simplu, mai suporti 15 zile.

Anonim spunea...

mda. eu n-am fost in stare sa fac pasul asta, ieri, dupa ce mi-au f... ziua. Si cum spui tu, zi de meci, nu orice zi..
Deci, in concluzie, sunt mai..fraiera.

DeModaVeche spunea...

Cred ca maine o sa pun si articolul ala despre seful meu... scris asta vara. Sa fie ca o prefata a cartii despre el :D

Anonim spunea...

ai grija sa nu dezvolti o mica obsesie :P

Anonim spunea...

Da, deci...socata!!
Chiar ai facut-o, huh???
Bravo ma, ce sa zic.De ce sa te futa la cap un cacat de directoras.Apropos, in articolul ala despre el, sa dai si detalii despre cum arata. Poate ne intalnim intamplator pe strada si vreau sa-i dau "binete" :)))
Noroc ca esti baiat destept. :)
Demisia are preaviz de 15 zile care nu implica nici avantaje, nici dezavantaje si nici pericole.Poate fericit ca pleci, nu o sa te streseze nici Dom` Director :P
"Hai sa fir intr-un ceas bun"

Costin spunea...

Felicitari pt algere!
Ar trebui sa fac si eu acelasi lucru, dar tot aman de ceva timp.
Legat de ce poti face in preaviz, pai poti sa-ti iei concediu de odihna, daca mai ai zile libere, tinand cont de faptul ca suntem in Octombrie si este posibil sa nu mai primesti zile de concediu la urmatorul job, daca o sa vrei sa te angajezi altundeva anul asta.
Golden

DeModaVeche spunea...

Kristine... imi plac obsesiile, chiar fac colectie. Dar numai ale mele sa fie.

justl... fara detalii, kuoaie... ca dau de belea, serios.

Anonim spunea...

Bine kuoaie, desi eu vroiam sa fiu dragutZa si sa-l salut "politicos :D
ce poate fi rau in asta? :))) *evil grin*

Anonim spunea...

hai sa-ti zic una buna :)

daca ii pacalesti pe aia sa te dea afara in acte, poti sa-ti iei ajutor de somaj si sa fii un mic parazite ;) nu stiu cat e, dar poti gasi usor pe net

cu terminarea job-ului cu demisie, nu iei ajut de somaj

somere... stii sa scrii? :D articole, reportaje alea, alea... iti place sportul :)) ?!? (serios asta)

vag

DeModaVeche spunea...

Nu ma bag, ma , la somaj... ca mi-e rusine. Suna ca dracu... "somer"!
Si nici nu mi-as lua concediu in preaviz... ca o sa-mi puna bete-n roate astia!

Vag, incerci sa zici ca aveti un post liber la ziar? Se poate lucra de acasa? :D
Stilul... muieti-s posmagii? :)))

Anonim spunea...

nu lucrez la ziar, nu am lucrat in viata mea :)

Anonim spunea...

Avantaj ar fi ca nu esti obligat sa stai la munca toata ziua ci doar cateva ore/zi ca sa ai timp sa-ti cauti si de lucru. Nimeni nu-ti mai poate face nimic...ce rost ar mai avea cand in sfarsit scapa de tine :)))))))

Anonim spunea...

si coiae,io zic ca asta ar fi ultima ta sansa sa-ti implinesti macar unul dintre visuri. Am si o sugestie.. du`te iute la Spiru si inscrie-te la jurnalism, ca mai merge cu o spaguta modica sau la bioterra ( stii si tu ca nici nu tre sa treci pe acolo pt examene..) si cauta-ti de lucru la un ziar ca ai har
Nu te mai irosi aiurea ca ma enervezi!!!!!!!! prea te-ai resemnat, ce dracu

DeModaVeche spunea...

Ce vis sa-mi implinesc, ma? Ca n-am niciunul legat de jurnalism... Tu esti alt anonim decat Vag?

Multumesc tuturor pentru suport... si celor care n-au scris aici, ci doar pe messenger sau direct. Afara de colegii mei de servici... viitorii fost colegi... toata lumea m-a felicitat. Ceea ce inseamna mult!
Bine... unii zic ca tre sa dau si de baut. La primul salariu, kuoaie... ca acum sunt pe rosu! :)

DeModaVeche spunea...

"Dacă îţi place fotbalul şi vrei să lucrezi în redacţia de Bucureşti a Gazetei Sporturilor, trimite la scouter@gsp.ro un CV şi o scrisoare de intenţie cu titlul "De ce vreau să fiu ziarist?". Poţi deveni colaborator al ziarului. Demonstrează-ne în perioada de probă că eşti bun şi vei fi angajat!"

Poate asa ii vei convinge sa isi schimbe stilul!!!!
sa faci o altfel de gazetarie kuoaie!
-------------------------------------

Asta e un mesaj pe care mi l-a trimis un prieten. Hai ma, ce dracu, asta n-o sa fac niciodata! Ce dracu sa caut eu intre mizeriile alea?!
"de ce vreau sa fiu ziarist?"
ha ha ha hah...

Anonim spunea...

hai cu jobu'!!! daca vrei, imi dau eu demisia de aici sa vii in locul meu. eu vreau sa ma car in Suedia. numai ca tre' sa inveti Unix si alte chestii din astea de calculatoristi :P

DeModaVeche spunea...

Ma, da' in Suedia umbla cainii cu covrigi in coada? Ca mai stiu pe cineva...
O sa merg personal sa verific, daca au covrigi... peste vreo luna. Sper sa-mi ajunga ultimul salariu :))

Anonim spunea...

ai un loc in borseta? promit sa slabesc 5 kile in o luna.

Anonim spunea...

cu riscul sa par rea si egoista...nu primesc decat o singura persoana la mine in Suedia ;p

DeModaVeche spunea...

A... pe maica-ta? Ca sa stiu...


Am primit si prima oferta de munca... baby sitter! Sa-l invat pe Silvio sa inoate si sa cante la tobe. Sa-mi consult agenda... :D

Anonim spunea...

nu dragule...mama nu se pune.
era vb doar de tine si numai de tine:p