marți, 2 septembrie 2008

Melodiile cu care m-am trezit

.
M-a trezit brusc ceasul pe la 3.45 dimineata, trebuia sa merg urgent undeva, asa ca m-a sculat din pat cam buimac, fredonand "Vino Doamne" a lui Vali Sterian. E una din piesele care-mi face pielea gaina, ori de cate ori o ascult.

Cautand piesa pe toutube am dat si de niste idioti, niste mizerii ordinare de pustani care s-au gasit sa parodieze melodia asta si Revolutia din 89. Poate pe voi nu va misca melodia si amintirea revolutiei, dar sunt curios daca va amuza mizeria asta.


Ca sa trecem la lucruri, mai putin serioase... ajung acasa pe la 5.30 si mai ma culc o ora. Bag seama ca mi s-a spalat repede creierul si m-am trezit cantand "Ti-am dat un inel"... deunde pana unde, nu stiu. Nu ma pasioneaza deloc piesa asta, asa ca am cautat o varianta mai interesanta. Niste pusti cantand-o intr-o sala de camin cultural... Plus varianta lui Aurica de la Galati.

Niciun comentariu: