miercuri, 3 septembrie 2008

Où et avec qui tu m'aimes

.

- Da?!
- Alo! Buna. Ce faci?
- Eii... Bine, gagico! Mi-a fost dor de tine! Unde n-aiba ai fost 2 zile? Un telefon nu ai dat!
- A… N-am avut timp, Visule!
- N-ai avut timp?! Hai, ma… cum sa n-ai timp sa dai un telefon?! Nu exista “n-am avut timp sa te sun”! Trebuia sa suni, ce naiba… am asteptat ca disperatul.
- Hai, ma, Visule!.. Nu ma mai freca si tu, ca si-asa sunt eu suparata! Nu vezi ca abia mai vorbesc?! Abia am putut sa te sun si acum. Nu pot sa stau mult si trebuie sa-ti zic ceva neaparat.
- Las’ ca-mi zici mai incolo… Esti bine? Pari trista… Ti-a fost dor de mine? A? Ti-a cam fost, stiu… hai zi!
- Mi-a fost, ma… cum sa nu-mi fie? Numai la tine m-am gandit.
- He he he, stiam io. Ma mai gandeam eu aiurea, dar in sinea mea stiam ca nu mai poti fara mine. Am stat numai acasa, sa mor io… numai langa javra asta de telefon. Nici macar un tzar n-ai dat… ai fost cu ai tai, este? Banuiam io…
- Chiar n-am putut, pe cuvant! Nici acum nu pot sa vorbesc prea mult, abia am prins doua minute libere. Tre sa-ti spun ceva. Nu stiu cum o sa fac, nu stiu ce-o sa zici, dar nu mai pot, tre sa-ti zic.
- Ce sa-mi zici? Ceva important? Ehee… am eu ceva si mai important. Cu adevarat socant, chiar! Iti zic io, dar sa vezi despre ce e vorba, atunci sa te tii… Ha, ha , ha… cred ca o sa ramai cu gura cascata. Dar sunt sigur ca n-o sa te superi!
- Da’ ce-ai facut? Ce naiba sa vad? Hai ca n-am chef de surprize. Ce-ai facut, zi!
- Nu, spune tu prima… nu poate fi mai important decat ce am eu de zis!
- Ba poate! Hai, Visule, nu ma mai supara si tu, spune mai repede, n-auzi ca nu mai pot sta?
- Binee… Dar sa nu te prind ca faci urat, sa nu te superi, auzi? Stiu ca nu esti de acord cu ce-am facut, ca de un an de zile de cand ne iubim numai cu asta m-ai batut la cap… M-ai amenintat in fel si chip sa nu fac asta, ca te superi. Eh… tocmai am facut-o! Si ma simt extraordinar, desi cu asta aveam cele mai urate cosmaruri… Chiar ma simt bine si nu regret!
- Da’ zi, ma, odata… ce-i?
- Nu ghicesti, a? Ha ha ha… Dintr-a 9-a ma tin asa, de 5 ani nici nu vroiam sa aud altceva, dar uite ca azi, peste noapte, am facut-o! Sunt fericit ca am facut-o, si sunt fericit ca te aud, nu mai pot de fericire, bai!
- Spune, ma, ce… ca ma enervezi, rau, sa stii!
- M-am tuns, Pietricico! M-am tuns!

- Ce?.. Tu?
- Aha, ha, ha… stiam ca vei fi socata! Da, Pietricico, mi-am taiat pletele. Sunt tuns scurt… stiu ca nu esti deacord, dar stai sa ma vezi intai… eu zic ca e bine si asa!
- Te-ai tuns?
- Da… Nu-ti vine a crede, a? Este ca e mai important decat ce vroiai tu sa-mi zici? A? Ce vroiai sa-mi zici?
- …
- Hai zi! Ha, ha… este ca te-am inchis? Ne vedem in seara asta sa vezi ce bine-mi sta? Hai, zi… zi ca nu esti curioasa! Te fac un apus pe lac diseara? Hai zi, Pietricico…
- Visule…
- Doamne, ce dor mi-e de tine… Abia astept diseara sa vad ce fata faci cand ne vedem. Sa-ti spun ca te iubesc, ca nu ti-am zis de doua zile… si simteam ca o sa crap. Si sa-mi spui ca ma iubesti... ca ma iubesti si tuns. Ha, ha, ha, ce ti-am facut-o!
- Visule… taci!
- …
- M-am maritat, Visule! Azi dmineata m-am maritat!
- …
- Auzi tu, ma?!
- Haaaa, ce tare esti! Pentru o clipa m-am gandit ce-am facut azi dimineata. Si in niciun caz nu m-am insurat. Ha ha ha… bai, ce dume ai in tine! Iti arde de caterinca… Hai zi, ne vedem tot acolo? La 8?
- Nu pot, ma… Maine plec, nu ne mai putem vedea. M-am maritat! Chiar m-am maritat…
- Ce, ma? Cum te-ai maritat, ma? Ce naiba zici, Pitricico? Cine naiba sa te ia pe tine? Ha, ha… tu n-auzi ca m-am tuns?.
- Da, ma, am auzit… esti nebun si tu! Nu ne mai putem vedea. Tre sa inchid…
- Ce sa inchizi, ma? Nu inchizi nimic! Ai innebunit, ce-ai?
- Te rog, nu face sa-mi fie si mai greu, nu mai e nimic de facut, s-a terminat.
- Ce s-a terminat? Cum sa-ti fie greu? Tie sa-ti fie greu? Doamne, ce-mi faci, Pietricico?! Ce tot zici, ce vrei sa zici, ca nu inteleg… sa mor io daca inteleg.
- Nu mai tipa, te rog! Azi dimineta am facut cununia civila, maine plec. Iarta-ma, Visule! Iarta-ma, dar n-am putut sa-ti zic nimic pana acum… am crezut pana in ultima clipa ca nu voi face asta. Mai stii cand ai visat ca-mi cantai "Ou et avec qui tu m'aimes"? Credeam ca ai aflat ceva atunci si-mi venea sa-ti arat ca numai pe tine te iubesc, dar am tacut si am zambit amar, tot speram ca n-o sa se intample... Dar n-am avut incotro. De azi sunt maritata… Tot iti fredonam in ultimul timp "Nobody's wife", vroiam sa te linistesc intr-un fel, mi-era frica sa nu banuiesti ceva.
- Cu… cu cine te-ai…
- Nu conteaza, nici eu nu stiu, nici nu vreau sa stiu… nici tu sa nu stii… nu vreau sa mai stim nimic
- …
- Sper doar ca ai sa ma ierti candva si sa ma intelegi…
- …
- Tre sa inchid. Sper sa ne mai vedem vreodata, sa-ti explic… Te iubesc, ma! Nu te voi uita nicodata, visul meu!
- …



Pasca Obispo - Ou et avec qui tu m'aimes



Anouk -Nobody's Wife

Ca sa nu intrebati... dialogul asta l-am avut chiar eu acum 11 ani, iar pe fata am mai vazut-o doar de doua ori in urmatorii 3 ani, apoi deloc. Sper sincer ca e fericita.
"Où tu vas... ça l'histoire ne le dit pas"

17 comentarii:

Anonim spunea...

http://blog.360.yahoo.com/blog-ot8ZYrA1dKGshtVelFV4WFw-?cq=1

vyanna spunea...

numai tu puteai sa patesti una ca asta.. :)

vyanna spunea...

a! si zici ca esti in scrierile lui Drumes.. eu asa te simt. ai avut si tu o Ghiocela, o Aimee ceva.. Visule!


te pupa, domnisoara Fir De Nisip si iti multumeste pentru.. pentru ceva!

DeModaVeche spunea...

N-am citit niciodata Drumes si vreau sa remarcati ca articolul estre trecut la categoria "Povesti"... nu "Obsesii", nu "Regrete".

Iar telefonul din poza este telefonul care a fost martor :)

Alex spunea...

mda...

Anonim spunea...

"- Nu conteaza, nici eu nu stiu, nici vreau sa stiu… nici tu sa nu stii… nu vreau sa mai stim nimic"
Cum adica nici ea nu stie? Ca nu stii tu, inteleg, dar ea?
Oricum... urat.

DeModaVeche spunea...

Era o piesa banala, dar cu farmec, pe vremea aia, care zicea asa...
"Si-am aflat ca esti daca ca-n romane lu' altu'
Pare paradoxal, dar a fost sahul si matul
N-am vrut sa cred ca ce se-ntampla-i real
N-am acceptat ca soarta sa aleaga un final "

Anonim spunea...

Ciuda conincidenta! Acum maxim o saptamana ma ganadeam la melodia asta. O fredonam dar nu imi mai aduceam aminte cine o canta. Beton postul, mai ales dupa ce-am vazut un film despre copilarii, copilarie, copil si caini zburatori. (son of rambow)

Martor mobil...(nu ma compar cu fixul ala)

Anonim spunea...

Speachless :)

justl spunea...

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi s-a facut piele ca de gaina, sa mor!!!
Cred ca este ceea ce cred eu.Au trecut 11 ani?????
Pe bune asta a fost convorbirea voastra atunci???
Spunea o fata ca a fost urat ce a facut Pietricica, dar ce nu stie fata asta este ca acea Pietricica a suferit enorm pentru tampenia care a facut-o atunci.
Mi-au dat lacrimile, jur!! :(
MIE!!Pentru ca stiu iubirea voastra!!!
Caca-m-as pe ea de viata!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

racla-numa uita era mel... tare, ce sa zic, parca era m funny cand ne-ai pov noua, atunci, acolo.. acu, are asa, un aer trist. poate eram noi prea buimaci, habar n-am. (vag)

Anonim spunea...

*nu ma uita

si un ps - poate faci o postare si cu prima intalnire de "dupa faza". (vag)

DeModaVeche spunea...

Ma, Vag... cand v-am ziu voua a fost la caterinca, faceam misto de mine insumi... ea era in planul 2, ca oricum n-o stiti. Dupa atatia ani e placut sa te gandesti ca la o chestie amuzanta.
In scris a iesit altceva.

Prima intalnire de dupa despartire a fost si ea memorabila, dar urmariti blogul meu... poate peste 10 ani o povestesc :)) Dar numai cu acordul ei .

N-am considerat niciodata ca ce a facut a fost urat, am incercat sa intelg, desi n-am reusit niciodata. N-am fost dezamagit de ea, am dat vina pe soarta :)

Alex spunea...

incearca sa intelegi ce iti spune o femeie pe teme relationale si veiintelege si cum se invart protonii aia prin teava. dar nu vei putea intelege pt ca ele nu raspund la argumente cu argumente, ci emotiv, cel mult instinctual.
desigur, in tipologia bine cunoscuta, astfel de comentarii ca asta al meu for fi catalogate ca misogine, pline de frustrare, apartinand unor insi certatati cu bunele moravuri etc. cum ziceam...contra-argumentele lipsesc :)

Anonim spunea...

acum am inteles...
ba, daca nu scrii cartea aia, te dau pe mana lui filipescu. si stii ce urmeaza.

Anonim spunea...

nu stiu ce sa scriu. m-a spart povestirea... as vrea sa desenez ceva sa-ti alin suferinta, bob. desi parca noi suferim mai mult ca tine.
ia la tata niste catelusi morti si un arcash.
http://d.imagehost.org/0104/catelusi_morti.jpg

DeModaVeche spunea...

Am sensibilizat si bagabontii :))... Mesaj primit pe messenger :

"- ba manca-ti-as pula ta
- s-a zbarlit paru pe mine
- ma jur
- baga-mi-as pula in gat de emotiv prost
- deci....
- incredibil "