luni, 15 decembrie 2008

Fotbalisti fara fitze...

.

Stim ca fotbalistii au fitze si chiar ne place sa-i analizam. De multe ori ei dau ora exacta in moda si cacaturi fitoase. Pentru ca au pera mult timp liber. Sunt in majoritatea timpului cu nasul sus si pieptul umflat... niste feti frunosi neinfricati.
Am descoperit cea mai mare teama a fotbalistilor. Cand se tem ei cel mai tare? Unde ii e greu voinicului?
La ziduri... Atunci devin si ei niste muritori si raman fara fitze.
Daca mai aveati vreo indoiala... fotbalistii sunt pizde!



















.





10 comentarii:

World Wide Alinoi spunea...

Cat de tare :)).
Geniala ideea asta de a imortaliza fix momentul asta. Cat curaj imi inspira fetele lor.
Daca le-arati pozele astea drept motivatie unora care tocmai se pregatesc de razboi sau, ma rog, vreo confruntare serioasa, i-ai mobilizat total :)). Mananca si pamantul :)).

Aia cu posetele mi se pare cea mai potrivita cu ceea ce-mi insipra mutrele lor. De curiozitate, alea se incadreaza in tiparul tau pentru geanta unei tipe? :D

DeModaVeche spunea...

Posetele alea nu intra in discutie... nu vezi, fata, ce demodate sunt? :D Oricum, aia rosie i se potriveste de minune lui Veron.

E vorba de argentinienii, de la stanga... Ortega, Zanetti, Batistuta, Veron si Simeone... sunt unii deintre cei mai duri si mai rebeli jucatori din generatia lor. Asta-i face sa arate bestial cu
mutrele astea in zid. Iar ala care le-a pus si posetele, chiar daca sunt din anii 70, a a vut o idee de nota 20.

Colectionez demult poze cu ziduri, intotdeauna mi-au palcut, am si pierdut multe dintre ele. Mai aveam una cu Del Piero cand parca facuse pe el de frica, dar am pierdut-o. Vroiam s-o vada neaparat Alex. :D

Le-am vazut de 100 ori pana acum, dar tot ma buseste rasul cand ma uit la ele.

Anonim spunea...

lovin spurcatul e cea mai mare pizda. si dupa el, vin restul..

Anonim spunea...

Alex Del Piero cred ca a speriat mai multi decat un moment al lui :D

Anonim spunea...

Cel mai tare-i Vranjkovic, claaar! Ditamai namila cu fata aia de copil haituit ce-si apara sendvisul in recreatie... cre' ca are si ceva sechele :)))

Rio si Giggs n-au stres! :D

Anonim spunea...

Baaaa (off topic, in plm)
deci ce le ai cu live-ul pe Drumurile noastre", " Like a virgin", " Te inec in ochii mei"
=))))))

DeModaVeche spunea...

Yeah... sunt bazat... live sub sopron :D

Pinky, acum imi dau seama ca am mai pierdut o poza... cu Rio Ferdinand crispat, cand era la West Ham (parca acolo a jucat)
Cand au jucat astia ai nostri cu ceas la mana? Ca pe asta n-o stiam...

Anonim spunea...

In vreun amical le-or fi purtat, probabil is de-alea pentru masurarea pulsului...

DeModaVeche spunea...

Ati observat ca pana acum vreo 15 ani zidul nu punea mana la fata, cum fac acum... una jos si una sus?
Inainte se tineau ambele maini in pantaloni... azi sunt mai precauti si cu fetzele... le trebuie prin cluburi, prin reviste :D

Anonim spunea...

da, ma. ca au nimerit cativa sa dea cu pieptul si/sau capul si a fost cam nasol pt ei. si s-a instituit ca un fel de regula.