duminică, 4 ianuarie 2009

E distractie, e superrrr! De sezon - 2

Stiti senzatia aia de prima zi de munca... E groaznica! Nu mi-am propus absolut nimic pentru noul asta an, cum face lumea de obicei... dar azi dimineata cand m-am trezit si mi-am adus aminte cat de cacat e senzatia asta de dus la munca/scoala zi de zi si pe care o traiesc din clasa 1... mi-am proomis calm, fara cuvinte mari de data asta, ca nu o sa mai continui mult timp.
A trecut vacanta asta si ca in fiecare an apare impresia aia de ianuarie, impresia aia de nou inceput, de un nou drum. O sa-mi treaca in 2-3 zile, mai ales ca n-am facut lucruri interesante in vacanta asta si parca vad ca revin la aceleasi cacaturi pe care le fac de ani de zile.
Dar parca e mai usor daca nu am facut nimic in vacanta, nu e trecerea asa brusca catre rutina. Pentru prima oara de cand ma stiu flacau n-am plecat din oras iarna asta, doar o zi la mare. Poate pentru ca prietenii mei au alte prioritati pentru a pleca undeva misto, iar sa ma duc doar o fuga pe valea Prahovei n-am indraznit. Nu m-a lasat creierul asta destept si inima rea. Nu as face asta pt nimic in lumea...

De ce s-o fac?
- Sa ma prinda vreu trafic de 6 ore pana acolo? Sa vad cum se baga muistii in fata coloanei? Pai stiu sigur ca m-as da cu capul de asfalt de nervi... Nu as sta nici 2 ore in trafic pentru o zi pe valea curului.
- Sa ma calc in picioare cu toti cacanarii cu gipuri care cauta un loc de parcare cat mai aproape de partie?! Ca e penibil pt ei sa vina pe jos 200 de metri de unde sunt cazati...
- Sa ma zagaiesc scarbit la pizdele machiate, cu geci albe, care mai tarasc de cate o geanta cu roti pe zapada, ca pe aeroport?! Si pe care daca le intrebi unde au fost de Craciun, sa-ti raspunda... "la ski". Ca nu mai e cool sa mergi "la munte"... acum se zice "la ski", chiar daca cobori din gip si te urci pe atv fara sa-ti scoti cizmele cu balnita din picioare.
- Sa stau 30 de min la coada pt un vin fiert?! Sa pandesc sa se elibereze o masa la un restaurant, ca sa pot manca o zeama chioara?! Si cand gasesc masa, sa fie nestearasa, sa puta veceul saturat de la Floc de Nea de la Clabucet, iar eu sa inghit cu noduri mancarea imputita si acreala proastelor care o servesc?!
- Sa dau milioane pentru o zi de ski si sa o petrec mai mult la cozi la teleski?! Sa feresc toti taranii cu pungi si sanii de la baza partiei, care dau interviuri la reporterite idioate... " daaaa, e distractie, e superrr!"

Mi se pare de tot cacatul sa petrec cateva zile la munte in Romania de sarbatori. M-as umple de spume. Poate sunt eu bolnav psihic de am impresia asta. Anul trecut am fost la munte numai inainte de sarbatorile de iarna si dupa.
Frate, cat imi place muntele, dar sa fiu doar eu si el, sau ma rog, inca cativa prieteni, ca pe cealalta parte a Bucegilor Inca mai trag sperante ca ajung iarna asta din nou acolo. Nu-s disperat sa vad zapada ca toti pocnitii, am luat contact cu ea in noiembrie, dar cateva ore pe un munte pustiu, in zapada, e ca o seara in Bamboo pentru un fotbalist de provincie.





Anul trecut dupa sarbatori am fost convins sa merg la prietenii nostri bulgari Ce nu-i suport eu pe ei si mai ales turismul lor de pe litoral, dar au o statiune montana de ramai prost.




Imi doresc pentru anii urmatori sa nu termine astia autostrazile, iar romanii sa se buluceasca ca idiotii spre Valea Prahovei si spre Mamaia... sa se dea cap in cap 10 ore pana sa isi poata etala ultimele impresii si comportamente de cacat.

10 comentarii:

Radu spunea...

Fuckin' true!! (nimic mai mult de spus)

Irina spunea...

In ultima poza il imitai pe Dave ca in "Enjoy the silence" ? :)

ps: Valea Prahovei sucks!

Anonim spunea...

mie mi s-a luat de munte de acum cativa ani, cand am urcat pe omu (venind dinspre malaiesti) si in drum spre babele mergeam ca pe bulevard. ziceai ca esti in herastrau. numai cocalari gelati in slapi si printzese cu pantofi cu toc. m*** bucegi si m*** mamaia

Anonim spunea...

Salutari. Pentru diversitate ati putea incerca zona Covasna, peisajele sunt absolut superbe, zona lacului Sf Ana iti cam taie respiratia, e mult mai linistit si mai civilizat (chiar daca e lume, e oarecum altceva, nu stiu, nu prea se poate explica in cuvinte de ce intr-o parte 10 oameni sunt suficienti ca sa te simti aiurea, iar dincolo 20 de oameni parca nu se observa). Iar la Balvanyos se mananca bine (desi mai auzi pe acolo uneori manele din masini cu numere de PH, dar e accidental). Mai e zona Comandaului care e de asemenea superba, din pacate (sau din fericire) e destul de greu accesibila, drumurile fiind oarecum intr-o stare mai proasta. Despre servicii nu prea stiu, ca de obicei nu am stat decat o zi pe acolo, fiind cam la 1 ora jumatate de casa. Dar daca vreti liniste, o puteti gasi relativ usor.

DeModaVeche spunea...

Da, ma, Cristi... dar tu ajungi repede. Noi facem o zi pana acolo. Tot ce e obiectiv turistic de la Bucuresti pana la Brasov e infectat de taranism. Judetele astea de sub arcul carpatic sunt de tot cacatul.
Chair sunt curios daca stie careva un loc in zona asta sub carpatica, un loc unde sa nu fi ajus taranimea si fitele de cacao.

Anonim spunea...

Stiu eu :D

Anonim spunea...

Fac pariu ca daca veniti prin Buzau si pe la Siriu ajungeti mai repede la Covasna decat daca ati veni Bucuresti - Brasov - Covasna.
A propos, nu am sa inteleg niciodata de ce e buluc pe DN1 si pe DN1A sunt 3 masini (desi DN1A e un drum super ok, mai ales de la Valenii de Munte inspre Brasov). Cred ca romanii sunt masochisti pana la moarte.
Pe Valea Prahovei nu cred sa mai existe nimic "necontaminat". :D Inspre Valea Doftanei s-ar putea sa mai existe cate ceva locuri,desi pana la Barajul Paltinu (si mai ales acolo) e dezastru, cocalari de weekend, o groaza de gunoaie si manele la greu.

DeModaVeche spunea...

S-ar putea sa fie ok Valea Doftanei, dar nu in weekend... s-a terminat cand vine prahoveanul si damboviteanul cu gratarele.

Ia zi tu George...

Anonim spunea...

pan' la george, ma bag eu in seama cu valea doftanei. perfect de acord cu tine. de acolo in sus, insa, se schimba smecheria. spre secaria incolo e demential. si daca vara te incumeti spre sinaia, chiar e superb peisajul. sau in sus, spre bustenari. natura si paduri parca inva virgine. unii spun ca in zona inca sunt hectare de astfel de paduri.
a zis bine baiatul Cristi cu dn 1A. pe la cheia, incolo, cand nu se manelizeaza de w-e muntele rosu, gasesti zone pustii si dementiale. de asemenea, accesibil pt tine e si drumul fieni - sinaia (ruta alternativa chiar la dn1 asta salbatic).
INCA mai sunt supape.

bilete avion spania spunea...

sunt foarte frumoase pozele!