luni, 5 ianuarie 2009

Mircea Stanescu - sinucidere sau crima?

.

Asist in aceste momente la o emisiune penibila pe Antena 3. E celebra cloaca penibila "Sinteza Zilei"... Gadea, Ciutacu si Stan... fara Cristoiu care se pare ca a parasit corabia devenita prea imputita chiar si pentru gusturile sale.
Subiectul este stirea conform careia Mircea Stanescu, fost deputat PSD si fiul lui Sorin Rosca Stanescu, proprietarul ziarului Ziua si securist notoriu... s-a sinucis.
Omul era cercetat de politie in legatura cu un accident mortal.
O masina a omorat pe trecerea de pietoni, pe Barbu Vacarescu, un pieton ce traversa regulamentar. Masina circula dincolo de refugiul de tramvai si la locul faptei politistii au gasit doar o soferita. Martorii au spus ca imediat dupa accident barbatul de la volan ar fi fost luat de o masina de Prahova. A doua zi, probabil dupa ce i-a trecut betia, sinucigasul s-a prezentat la politie pentru lamuriri... probabil aflase de existenta martorilor.

Penibila cloaca se apuca de o emisiune sinistra.
Dupa ce insinueaza ei ca a fost o crima, ca era ravasita casa si ca se auzise prin lumea importanta ca familia pietonului decedat cauta razbunare, Ciutacu se trezeste ca il cunostea pe Stanescu junior, nu erau prieteni, dar se cunosteau... si ca-i pare rau ca nu l-a sunat dupa accident. Victoras se ingrozeste de circul mediatic care s-a iscat in urma acelui accident... care circ, nu stiu, ca eu am vazut doar o sire banala... si ca e doar un linsaj mediatic la care este supus individul, probabil din cauza faptului ca tatal sau are multi dusmani, tocmai in perioada Craciunului. De pitonul mort n-a vorbit nimeni. Si ca mai stie el un caz... al lui Orban, un mincinos mai slab de inger... cand iarasi, in preajma Craciunului, el, Ciutacu si familia sa nu a putut inghiti sarmalele din cauza linsajului mediatic la care era supus Orban in acele zile, cand a lovit o fata pe tercerea de pietoni si a mintit.

Odata ajunsi aici, se inflameaza cele 3 cacareze si se tavalesc pe jos de ipocrizie, facandu-se ca nu inteleg de ce politia a fost asa zeloasa in cazul juniorului Stanescu, cand in tara mai sunt alte nenorociri, alti dementi (exact asa a zis) care umbla liberi dupa ce au facut urmatoarele fapte... pe care le prezinta cu dovezi video de pe youtube...
- Vreo 4 indivizi de cartier se alearga pe o strada cu niste bate, nu se lovesc, doar il alearga 3 insi pe unul.
- O masina de tarani circula pe DN1 pe contrasens si pasagerii se amuza copios
- Cativa copii de 10-12 ani calaresc un gip intr-o parcare, se urca pe capota si sar pe ea.
Si se lamenteaza exasperati de aceste inimaginabile fapte, ce nu au fost inca rezolvate de politie, cum era pe cale de rezolvare cazul lui Stanescu. De ce cazul ala avea prioritate?

Si dupa aia au continuat brusc cu... un colind... White Christmas cantat de gay-ul sef, Gadea.
Au incheiat simplu cu "gafe de sarbatori", scotand titlul cu "Sinucidere sau Crima?"

Emisiunea asta comandata de sus n-are cum s-o mai duca mult... Acum mi-am adus aminte si am facut legatura... lumea rea le zicea baietilor "spalatorii de cadavre". Acum mi-e evident de ce.

5 comentarii:

DeModaVeche spunea...

"Mai mult, luni seara, fostul deputat s-a plans prietenilor alaturi de care iesise la restaurant ca o ziarista de la un post TV de stiri il acuza obsesiv de crima, fara sa-i ceara vreo parere, cu toate ca, in trecut, o ajutase personal sa se opereze de apendicita la un spital din Capitala."
...........................................

Asta zice Cancan... a ajutat-o personal sa se opereze de apenticita. Mamaaa, ce a facut pentru ea!

DeModaVeche spunea...

Inregistrarea emisiunii

http://85.9.12.243/a3/watch.php?year=2009&day=5&show=sinteza_zilei

http://www.antena3.ro/stiri/romania/sinteza-zilei-mircea-stanescu-impuscat-in-cap-sinucidere-sau-crima_61441.html

Anonim spunea...

1 la mana: nu inteleg de ce te mai uiti inca la televizor, mai ales la toc shouri de-astea cu si despre vedete and shit. mie mi se face greata cand deschid televizorul si vad emisiuni de-astea pe posturile romanesti. sunt absolut grotesti, chiar daca subiectul e crima sau nu-stiu-ce nunta. pentru mine sunt toate la fel

2 la mana: sorin rosca stanescu nu mai e de un an patronul ziua. actualul patron e sov

DeModaVeche spunea...

Hai sa-ti spun ... Am renuntat sa ma uit la tv de vreun an de zile... pana si meciurile le-am injumatatit.
Dar vacanta asta am stat cam mult pe acasa si am hotarat sa imi mai arunc cate un ochi intentionat.
Vreau sa mi se faca greata pana vomit... si sa ma dau cu capul de pereti in fata tv-ului de nervi... sa am motive sa scriu pe blog... si sa ma fac un fel de reporter, ziarist si tot asa... si sa schimb fatza presei din romania si sa fiu eu salvatorul si sa plm...

Frate, am vazut atat de multe grozavii zilele astea de am impresia ca nu mai am loc pe blog sa scriu... si ca o sa imi fac chiar un ziar :))

Am vazut si emisiunea Adrianei Bahmuteanu... invitat Copilul Minune cu toata familia sa... toata-toata. Circ. Sa-ti povestesc? :D

Cred ca trebuie sa ma apuc de munca...

Anonim spunea...

acu daca tot te-ai apucat, povesteste-ne si de wonderboy.

p.s. daca iti faci ziar, angajeaza-ma si pe mine. nu am experienta, dar oi sti si eu sa scriu 2-3 randuri acolo